طلسمی که شکستن آن برای تیم فوتبال تراکتورسازی سخت بود


ساعت: 15:46
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895621

تراکتورسازی پس از 411 روز موفق شد خارج از لیگ برتر قهرمان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج; تراکتورسازی موفق شد در نبردی سخت و نفس گیر با دو گل محمد عباس زاده و رضا اسدی میزبان خود آلومینیوم اراک را شکست دهد تا به اولین برد خود در لیگ 22 دست یابد. شروع سختی که پس از 4 بازی و در هفته پنجم این مسابقات رقم خورد.

تراکتوری ها با این برد طلسم عدم برد خود در فصل جاری و بازی های خارج از خانه را شکستند. تراکتور بدون توجه به نتیجه دیدار فینال فصل گذشته مقابل نساجی که روی کاغذ و هدفمند رقم خورد، بیش از یک فصل است که نتوانسته حریف خود را در زمین مسابقه شکست دهد.

بر اساس این گزارش، آخرین برد خارج از خانه تراکتورسازی در هفته بیست و هشتم لیگ 20 در تاریخ 8 تیر 1400 برابر آلومینیوم بود و آن تیم پس از یک سال و یک ماه و 15 روز یا به طور دقیق 411 روز پیروز شد. او در مقابل این تیم توانست رکورد ناکامی های خود را بشکند.

نکته جالب دیگر در دو پیروزی تراکتورسازی مقابل ایرالکو، نقش تعیین کننده یک بازیکن است. محمد عباس زاده که در لیگ بیستم از میادین دور بود، این بار برد را آغاز کرد. آقای گل محبوب پرشورها نشان داد که خوب بلد است در محوطه جریمه مقابل تیم اراکی گلزنی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید