عادی سازی؛ فرش قرمز برای ششمین صعود

زمان: 12:10
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778797

ظاهر شدن تاج ششم در پاییز احتمالا به دلیل رفتار غیرقابل پیش بینی ویروس و عدم رعایت صحیح جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار کرونا، حدود دو سال است که این ویروس در بلندی های جولان در گردش است و جان افراد زیادی را گرفته است.

ظاهر شدن تاج ششم در پاییز احتمالاً به دلیل رفتار غیرقابل پیش بینی ویروس و عدم رعایت مناسب از سوی جامعه است.

اگرچه شتاب واکسیناسیون تاج پنجم و مرگبار در حال ضعیف شدن است و کاهش مرگ و میر در هفته گذشته را می توان گواه این امر دانست ، اما باید توجه داشت که عادی سازی و نادیده گرفتن پروتکل های بهداشتی باعث افزایش ششمین تاج در ماه نوامبر می شود.

دکتر باخمن نگی پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مردم می‌توانند با واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آگاهی عمومی را از فواید واکسن‌ها بالا ببرند و رسانه‌ها را با بالا بردن آگاهی عمومی به عنوان بال‌های کادر پزشکی در اطلاع‌رسانی. رشته. “

وی با اشاره به آمار واکسیناسیون در آذربایجان شرقی افزود: تا کنون 78 درصد از جمعیت بالای 12 سال در آذربایجان شرقی واکسینه شده اند ، اما کل جمعیت واکسینه شده استان حدود 64 درصد است ، به همین دلیل ما رتبه بالا در کشور.. “

وی کاهش استفاده از ماسک را تایید کرد و افزود: خستگی مردم از استفاده از ماسک، عادی سازی و عدم استفاده از ماسک به دلیل واکسیناسیون از عوامل اصلی کاهش استفاده از ماسک در جامعه است. مردم همچنان در استفاده از ماسک احتیاط کنند و این تصور اشتباه است که بعد از واکسیناسیون نیازی به ماسک نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز وضعیت فعلی استان را شکننده عنوان کرد و تاکید کرد: مردم از جمع آوری خودداری کنند و برای واکسیناسیون تنبلی نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید