عاقبت دروغ بزرگ و جنایت تکفیری/ زمانی که نتیجه اغتشاشات فقط خاک و خون بود


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 08/05/1401
کد خبر: 1906274

حادثه حرم مطهر امامزاده احمدبن موسی بن جعفر (ع) شیراز نشان می دهد که هدف آنها از سر دادن شعارهای مختلف، پیگیری مطالبات مردمی نبوده بلکه خطرناک ساختن ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، پس از اربعین امسال بود که مردم طعم شیرینی کنگره بزرگ اربعین را چشیدند و این در حالی بود که دشمنان انقلاب اسلامی برای خطرناک سازی ایران اسلامی طرحی با کلیدواژه مهسا امینی و حضور به وجود آوردند. سلبریتی ها، هنرمندان و ورزشکاران شروع کرده اند.

این طرح از پیش طراحی شده مورد حمایت جبهه استکبار قرار گرفت تا این بار امنیت ایران را مختل کنند و مانع پیشرفت ایران شوند و با کشته شدن مهسا امینی لشکر ضد انقلاب از سلبریتی ها گرفته تا رسانه های معاند، گروه های تروریستی و … … آنها برای اتمام جلسه شیاطین به میدان آمدند، در همین حین عده ای فریب خورده به آنها پیوستند که نمی دانستند برای چه می جنگند و کلید واژه زن، زندگی و آزادی و جالبتر از آن بازیگران بود. و ورزشکارانی مانند ورزشکارانی که ایران اسلامی به درآمدهای هنگفت و معروف دست یافتند، اما باز هم در اقدامی گستاخانه علیه کشورشان به میدان رفتند.

ماندگاری ضد انقلاب در ادامه این حادثه بار دیگر چهره زشت و غیرانسانی جبهه استکبار را نشان داد که برای رسیدن به اهداف شوم خود به هر جنایت ضد انسانی در طول تاریخ متوسل شد و زنان و کودکان بیگانه را به کام مرگ فرستاد.

د به جهانیان ثابت کند که از امنیت و اقتدار کشورش محافظت می کنند.

در این میان کشورهایی بوده اند که همواره اقدامات غیرانسانی علیه امنیت ایران اسلامی انجام داده و از گروه های تروریستی حمایت کرده اند و این کشورها و گروه هایی که ایجاد کردند باید منتظر مجازات و نتیجه اقدامات زشت خود باشند چرا که دروغ می گویند و نابود می کنند. مردم نتیجه ای جز جنایت تکفیری در حرم مطهر امامزاده احمد بن موسی بن جعفر (ع) شیراز ندیدند و مردم خواستار برخورد با عاملان این جنایت هستند.


تکفیری ها و عناصر ضد انقلاب از یک ریشه هستند

احمد محمدی مدرس دانشگاه و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: تکفیری ها و عناصر ضد انقلاب از یک ریشه هستند.

و از یک حزب خاص حمایت می کنند که باید منتظر نتیجه جنایات خود باشد.

وی افزود: برخی کشورهای عربی به غرب و صهیونیست ها دستفروشی کرده اند و در آینده شاهد افول این کشورها خواهیم بود زیرا تجربه ثابت کرده است که همراهی با جبهه استکبار تنها به نابودی کشورها منجر می شود. ” و هدف آنها غارت ثروت کشورهاست.”

محمدی همچنین گفت: جنایت آستان مقدس امامزاده احمدبن موسی بن جعفر(ع) شیراز اقدامی ضد انسانی و جنایتی است که چهره اصلی جبهه استکبار را نشان می دهد که مردم بی گناه را به خاک و خون کشاندند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: عاقبت قیام ها با افشای هدف واقعی آنها برای فریب خوردگان همراه بود و باید بدانند که حضور آنها در کشور فقط برای نابودی و سوریه ای شدن ایران است.


2b7dab54 4e7d 4eb8 9af3 174af0e385b8 خبر خاکستری


آنها از مردم عصبانی هستند و به دنبال انتقام از مردم هستند

«قدرت الله نیاصدک» تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در اغتشاشات اخیر با ترفندهای عملیات روانی و رسانه ای حساب ویژه ای برای حضور مردم باز شد و از عوامل داخلی نیز کمک گرفته شد. ، تحریک کردن مردم باید کمک کنند و بنابراین او برای رسیدن به هدف شوم خود که از کار انداختن نیروهای نظامی و امنیتی و تخریب زیرساخت های کشور از طریق گروه های تروریستی بود، شورش های گسترده ای را آغاز کرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر همه دشمنان ایران اسلامی همزمان و با طرحی که آمریکایی ها طراحی کردند به میدان آمدند و طبق نقشه آمریکا پیش رفتند، نقشه ای که معمولا در برخی انجام می شد. کشورهای دیگر و احتمال موفقیت آن معمولا زیاد بود چرا برای اجرای این طرح دو عامل هویت سوزی و هویت سازی را در نظر گرفته بود و بر اقلیت خیانتکار و اکثریت جاهل تکیه کرد.

نیاصدق همچنین گفت: آنچه دشمن نمی دانست درایت رهبر انقلاب و هوشیاری مردم ایران بود.

تحلیلگر ارشد امور بین الملل، جنایت در حرم مطهر امامزاده احمد بن موسی بن جعفر (ع) شیراز را می توان نشانه ناامیدی دانست که جبهه استکبار از فرزند خود داعش برای کشتار مردم استفاده کرده است، اما ما مجبوریم منتظر انتقام مردم باشید، ایران باشید


هدف از این شورش ها ممانعت از پیشرفت ایران بود

نیاصدق همچنین گفت: هدف از اغتشاشات جلوگیری از پیشرفت ایران بود، زیرا شاهد بودیم که مذاکرات برجام را به امید پایان ناآرامی ها متوقف کردند و آمریکا و کشورهای غربی با تمام توان از ناامنی ایران حمایت کردند.

وی در ادامه گفت: این اغتشاشات تنها چهره واقعی عناصر ضد انقلاب را نشان داد و ماهیت اقدامات ضدبشری آنها برای توقف پیشرفت ایران را آشکار کرد.

وی تصریح کرد: ایران در عرصه های اقتصادی، سیاسی و مناسبات بین کشورها توانست با حذف دلار و اجرای توافقات اقتصادی و حضور در صحنه های بین المللی گام های مهمی در جهت حل مشکلات کشور بردارد و این امر خشم دشمن را برای انجام اقدامات تروریستی برانگیخت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید