عاملان حمله به شهید سلیمانی هنوز تحت پیگرد قانونی هستند

زمان: 21:13
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777253

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: عاملان حمله به شهید سلیمانی هنوز تحت تعقیب ایران هستند و از جنایت خود خلاص نمی شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیرعلی حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه ، امشب در دیدار با وابستگان نظامی خارجی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه ملی توانمندی ها و دستاوردهای نیروها گفت: تهدیدی وجود داشت ؛ ایالات متحده علاوه بر حمایت از رژیم شاهنشاهی ایران ، در هشت سال جنگ عراق و ایران در کنار صدام قرار گرفت و از رژیم بعث عراق حمایت کرد و 237000 ایرانی را کشت و دهها نفر را زخمی و زخمی کرد.

وی افزود: در سالهای 1991 و 2003 ، او دوبار عراق را به آتش کشید و در نتیجه خسارات جبران ناپذیر و شکست جبران ناپذیری برای عراق به همراه داشت و صدها هزار نفر کشته و خسارت زیادی دیدند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: ایالات متحده در سال 2001 با کمک رفقای خود به افغانستان حمله کرد و پس از 20 سال تلاش برای ایجاد جنگ داخلی و هرج و مرج در این کشور ، این کشور را ترک کرد ، اما توطئه آمریکا برای تحریک درگیری های داخلی. وی ادامه داد: این امر در افغانستان ادامه خواهد یافت.

سردار حاجی زاده افزود: در سال های 2013 و 2017 ، از طریق ایجاد گروه های تکفیری و داعش ، مناطق سوریه و عراق و برخی کشورهای درگیر در جنگ داخلی و ناامنی را گسترش داد. جنگ در یمن و نسل کشی طولانی مدت با حمایت و رهبری مستقیم ایالات متحده و برخی کشورهای اروپایی ادامه یافت.

وی افزود: تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران به میزان جلوگیری از عرضه دارو به بیماران خاص ادامه دارد.

به گزارش سپاه نیوز ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه خطاب به وابستگان نظامی کشورهای خارجی دوست گفت: “البته بسته به نوع ماموریت شما ، وابستگان نظامی این س questionsالات را تکرار می کنند ، زیرا شما از جنایات و جنایات ارتش کاملاً آگاه هستید. ایالات متحده. “شما برای منطقه خبری دارید.

سردار حاجی زاده در ادامه اظهار داشت: سردار سردار شهید قاسم سلیمانی قهرمان صلح در منطقه بود زیرا با گروه های مخالف امنیت کشورها یعنی تکفیری ها و داعش مبارزه کرد؛ در واقع اگر مبارزه سردار سلیمانی نبود ، علاوه بر مدیریت تروریست های منطقه ، شاهد صادرات گسترده این گروه های تروریستی به اروپا و دیگر کشورهای منطقه بودیم.

وی گفت: امروز امنیت و صلح در اروپا مدیون مبارزه سردار شهید سلیمانی و متحدانش است ، اما آمریکا ناجوانمردانه او را با موشک کشت و در عین حال با وجود همه این جنایات ، ایالات متحده در حال کاهش است. قدرت و جهان تک قطبی است. “این یک واقعیت مسلم است که ایالات متحده نمی تواند با ایران ، روسیه ، چین و کشورهای آزاد جهان مخالفت کند و از درون در حال تجزیه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: ایران اسلامی بیش از چهار دهه در برابر همه زیاده خواهی های آمریکا و متحدان مستکبر کاخ سفید مقاومت و مقاومت کرده است. در جنگ هشت ساله با رژیم بعث عراق ، ایران در حمایت بیش از 30 کشور از صدام مقاومت کرده و 11 کشور را در جنگ اسیر کرد.

سردار حاجی زاده افزود: ایران گلوبال هاوک متجاوز آمریکایی را سرنگون کرد و به قلب پایگاه تروریست های این کشور در عین الاسد حمله کرد و با حملات موشکی خود به آنها درس تاریخی داد.

وی افزود: البته عاملان حمله به شهید سلیمانی همچنان تحت تعقیب ایران هستند و از جنایت خود رهایی نخواهند داشت.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر حداکثر تحریم ها و فشارهای آمریکا و متحدانش مقاومت کرده است ، گفت: امنیت و دوستی در منطقه برقرار است. دشمنان ایران ما را متهم می کنند که به دنبال قدرت و نظامی گری هستیم ، در حالی که ما نمی خواهیم قدرت کشور را باز کند ، زیرا تجربه نشان می دهد که برای حفظ صلح و امنیت باید قوی بود.

سردار حاجی زاده ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصول و دکترین دفاعی و بازدارندگی خود اقدام به تولید نیرو کرده اند. تولید نیروی دفاعی امنیتی به منظور اطمینان از بازدارندگی در حفاظت از منافع ملی کشورمان و حفاظت از تحرکات دشمن و اجرای عملیات دقیق و ضربه محور در همه محیطهای عملیاتی ممکن انجام می شود.

وی گفت: تولید داخلی بدون توجه به تجهیزات دفاعی مدرن ، با تکیه بر جوانان در شرایط تحریم های طولانی مدت و حفظ و ارتقای آمادگی دفاعی ما برای مجازات هر متجاوزی انجام می شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: همکاری های امنیتی و دفاعی با کشورهای دوست و محور مقاومت ، مشارکت و اتحاد معتبر با همه کشورهای اسلامی و جامعه توسعه می یابد.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از کشورهایی که با ناامیدی از آمریکا به سوی رژیم صهیونیستی شتافتند و معتقدند که امنیت آنها توسط این رژیم حفظ خواهد شد ، کاملاً اشتباه است؛ اسرائیل حتی قادر به حفظ امنیت خود نیست. بنابراین ، اگر دولتها و ملتها اراده داشته باشند ، با امنیت محلی ، داخلی و منطقه ای ، می توانند به چهار دهه ناامنی و جنگهای گسترده در منطقه پایان دهند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: “ما بیش از 40 سال با مظلومان منطقه و به ویژه فلسطین بوده ایم و خواهیم بود. در این راستا ، ما با درسهایی که از اسلام و تاریخ آموخته ایم ، به مسیر خودکفایی و تقویت خود ادامه می دهیم و به هر ماجراجویی علیه ایران در هر سطح و توسط هر رژیم یا گروهی ، پاسخ تند و پشیمان خواهیم داد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید