عدم ارسال «طرح ورود زنان به ورزشگاه‌ها» به مجلس/فدراسیون فوتبال: چنین خبری دریافت نکردیم

از ارسال خودداری کنید

روز جدید در چند روز گذشته خبری با عنوان معرفی بانوان در ورزشگاه ها توسط مجلس فدراسیون فوتبال به نقل از حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هیات فوتبال استان بوشهر منتشر شد که با واکنش های بسیاری همراه بود. اما دبیرکل فدراسیون فوتبال بعداً پس از 48 ساعت در واکنش به ماهیت ماجرا و پیگیری های صورت گرفته گفت: این خبر از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شد و چنین خبری از ما نبود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال می گوید خبر «ارائه طرح ورود زنان به ورزشگاه ها در مجلس» صحت ندارد.

در چند روز گذشته خبری با عنوان «ارائه فدراسیون فوتبال از ورود بانوان به ورزشگاه ها در مجلس» به نقل از حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هیات فوتبال استان بوشهر که با واکنش زیاد 48 ساعت و در واکنش به ماهیت حادثه و اقدامات بعدی گفت: این خبر توسط اف.اف تکذیب شد و چنین خبری از ما نبود.

وی در خصوص تاکید فیفا بر حضور بانوان در استادیوم های فوتبال مانند آقایان گفت: درخواست فدراسیون و جامعه فوتبال ایجاد شرایط برای حضور بانوان و آقایان در ورزشگاه است. امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

بحث ورود زنان به ورزشگاه ها از چند سال پیش که جیانی اینفانتینو در فیفا روی کار آمد رنگ جدی به خود گرفت و انتظار می رفت با بازگشایی ورزشگاه ها برای بازی ایران و کره جنوبی، زنان و مردان در ورزشگاه ها حضور پیدا کنند. اما به دلایل مختلف این امر بیشتر با پاسخ های ضد و نقیض فدراسیون فوتبال همراه بود، اما ممکن نشد.

هواداران تیم ملی آخرین بار در آبان ماه سال 1377 در بازی ایران و کامبوج حضور داشتند که حدود 3000 تماشاگر در آن حضور داشتند، اما پس از آن به دلیل همه گیر شدن تاج، این روند مثبت متوقف شد و در حال حاضر هیچ تماشاگری در ورزشگاه ها وجود ندارد. .

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها در مسابقات لیگ برتر گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در حال بررسی این موضوع هستند.

کامرانی فر درباره صدور مجوز حرفه ای برای استقلال و پرسپولیس و شایعه حذف این دو تیم از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نقص پرونده گفت: نامه ای به AfC نوشتیم و در این مورد منتظر پاسخ آنها هستیم. اگر چیزی باشد به شما اطلاع می‌دهیم همه می‌دانیم که مجوز حرفه‌ای زمانی صادر می‌شود که همه شرایط برآورده شود، ما سخت کار می‌کنیم و باشگاه‌ها باید سخت‌تر کار کنند و با برنامه پیش بروند.

دیدگاهتان را بنویسید