مقصران شرایط فعلی فوتبال قربانی شدند/ سیاست وزارتخانه حمایت از ورود زنان به ورزشگاه ها است


ساعت: 22:09
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818573

اولین واکنش وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات بازی ایران و لبنان؛

مشاور وزیر ورزش و جوانان به اتفاقات بازی ایران و لبنان واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایرنا، اتفاقاتی که با ورود تماشاگران به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد در بازی ایران و لبنان و البته عکس های منتشر شده برای بانوان فوتبالدوست حواشی زیادی ایجاد کرد. .

بسیاری از مسئولان کشور به این موضوع واکنش نشان دادند اما وزارت ورزش و جوانان هیچ واکنشی نسبت به این اتفاقات نداشت تا اینکه دیروز مشاور رسانه ای وزیر فرهنگ، محسن معتمدکیا، در توئیتی در این باره نوشت.

مشاور وزیر ورزش نوشت: با گذشت 24 ساعت از اتفاقات بازی مشهد، انتقادات مختلفی همچنان ادامه دارد. از یک طرف طرفداران و هوادارانی هستند که همیشه حامی مودب این ورزش بوده اند و از طرف دیگر چند نفر هستند که دلیل وضعیت فعلی فوتبال به جای عذرخواهی و پاسخگویی به همین موضوع هستند. مردم نجیب، ادعا می کنند “قربانی” هستند. آنها نباید روی فیفا و AFC تمرکز کنند. «فدراسیون به عنوان متولی فوتبال کشور از مدت ها پیش درخواست برگزاری این مسابقه در مشهد را داشت و با وجود تجربه کمی که در برگزاری بازی های ملی فوتبال در خارج از تهران داشت، پس از فدراسیون فوتبال به مشهد مقدس منتقل شد.

وی ادامه داد: در این میان نحوه بلیت فروشی، مشکلات فراوان در سامانه اطلاع رسانی فدراسیون، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور بالاتر از ظرفیت اعلام شده ورزشگاه و… مشکلات زیادی برای هواداران ایجاد کرد.”

معتمدکا سیاست وزارت ورزش در خصوص این حواشی را اینگونه بیان کرد: «سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از ورود تماشاگران زن به ورزشگاه‌ها است. این سیاست در بازی قبلی تیم ملی اعمال شد و می تواند به الگویی برای سایر بازی ها تبدیل شود و کاستی ها را برطرف کند.

مشاور وزیر ورزش نوشت: فدراسیون فوتبال موظف است اتفاقات بازی دیروز را بررسی کند و از افرادی که به دلیل ضعف فدراسیون فوتبال در برگزاری مسابقه متحمل خسارت مادی و معنوی شده اند، دلجویی کند. نتیجه خدمت به مردم عزیز و اصحاب رسانه به زودی ارائه خواهد شد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید