عدم همکاری بانک مسکن کرمان; علت کندی پروژه مسکن مهر «بشاری».

ساعت: 14:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783928

مهر بشری، مدیرعامل اتحادیه مسکن، این موضوع را مطرح کرد؛

صابرنیا گفت: از 504 واحدی که برای این شرکت در حال ساخت است، علیرغم مشکلات مالی، 352 واحد از سال 1397 با مدیریت جدید در مرحله نازک کاری قرار گرفته اند و امیدواریم با همکاری جدی کارکنان مسکن. بانک ما می توانیم این 352 واحد را بسازیم «تحویل به متقاضیان در سال 1401.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; بی مهری های پروژه مسکن مهر همچنان ادامه دارد. بسیاری از خانواده ها یک سال را صرف پس انداز پولی که در طول سال پس انداز کرده اند یا وام های کلانی که در آن زمان دریافت کرده اند، گذرانده اند، اما هنوز دستشان خالی است و روزگار آن طور که می خواستند پیش نرفته است و چرخ زمان به یکباره چرخیده است. به روشی متفاوت و آنها هنوز رویای صاحب خانه شدن را در سر می پرورانند.

9f6f5cbd 82d0 4a6b a6a3 b8c376465511 خبر خاکستری

رسول صابرنیا مدیرعامل فعلی تعاونی مسکن مهر بشری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: علیرغم مشکلات مالی گریبانگیر این شرکت، از 504 واحد در حال ساخت، 352 واحد در مرحله نازک کاری سال 1397 با مدیریت جدید بوده و امید با جدیت جدی با همکاری کارکنان بانک مسکن طرف قرارداد این شرکت می توانیم این 352 واحد را در سال 1401 به متقاضیان تحویل دهیم.

وی گفت: متاسفانه در حال حاضر با مشکلات مالی زیادی مواجه هستیم. متاسفانه در حال حاضر بانک مسکن با ما همکاری نمی کند و سهم شرکت را پرداخت نمی کند.»

صابرنیا گفت: دلیل آن هزینه سخت افزار و مصالح ساختمانی مورد نیاز پروژه است که در این سه سال چهار برابر شده و روند ساخت را کند کرده است.

8e8de897 3f7f 4390 85c6 3e75baad9e82 خبر خاکستری

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر بشری گفت: جلسات متعددی در استانداری، مسکن و شهرسازی و اداره تعاون برای رفع مشکلات شرکت برگزار شد اما متاسفانه مدیریت اعتبارات بانک مسکن در جلسه گذشته به صراحت اعلام کرد. که مشکلات مربوط به تهران است و نه. ربطی به کرمان نداره.

صابرنیا گفت: آیا بعد از سه سال آیا درست است که بانک مسکن به مشکلات ما پاسخ دهد؟

6f543899 fa6e 499e 9baf 2e0ccf00e2b1 خبر خاکستری

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه باید مبالغ وام را افزایش دهد تا واحدها به بهره برداری برسد، اذعان داشت: کارکنان اداره تعاون، مسکن و شهرسازی موافقت کرده اند و منتظر اخبار مثبت بانک مسکن هستند. . امیدواریم هر چه زودتر اقداماتی انجام شود.

مدیرعامل مهر بشری گفت: امیدواریم با همکاری بانک مسکن شاهد اتمام پروژه و خانه دار شدن اعضای این شرکت پس از 12 سال انتظار باشیم و سود و زیان بانک مسکن نباید به پایان برسد. ضربه دیگری به شرکت و سهامداران باشد.»

fcb7c277 101e 48d4 acc2 b1f9bafbb88f خبر خاکستری

صابرنیا در پایان با تشکر و قدردانی از کارکنانی که همکاری قانونی لازم را با این پروژه انجام داده اند افزود: محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و ورآور در مجلس شورای اسلامی، علمداری رئیس بانک مسکن تهرانسکا، سید اشرفی نماینده سازمان زمین و مسکن، اسماعیلی مدیرکل تعاون کار و معاونت اجتماعی، حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی، محمد محمدی بازرس شرکت و امید آمارزنده رئیس هیئت مدیره این پروژه را همراهی و همکاری کردند. من از همه آنها قدردانی می کنم.

به گزارش راه آرمان؛ متاسفانه طی تماس های مکرر نتوانستیم با مدیریت بانک مسکن ارتباط برقرار کنیم اما پایگاه خبری راه آرمان آماده انعکاس پاسخ کارکنان بانک مسکن در خصوص مطالبات مردم و تعاونی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید