عدم پذیرش مستمری بگیران در مراکز درمانی البرز رفع شد/ نبود قرارداد باعث بیراهه رفتن بیمه شدگان شد.


ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898001

علی حکیمی منش گفت: کمتر از 10 مرکز در خط مقدم قراردادهای آتی بیمه ای وجود دارد و به مستمری بگیران خدماتی ارائه نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حکیمی منش رئیس بیمه آتی البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: عدم انعقاد قرارداد بیمه با مراکز بازنشستگی باعث نگرانی شد.

حکیمی منش افزود: تعدادی از آزمایشگاه ها، رادیولوژی و کلینیک های پزشکی با بیمه ها همکاری داشتند اما مشکل اصلی ما بیمارستان های خصوصی بود.

وی بیان کرد: بیمارستان ها اعلام کرده بودند که با پیمانکاران همکاری نمی کنند که در نتیجه نظر آقایان در گذشته این بود که قرارداد نبندند.

حکیمی منش تصریح کرد: پیشتازان فعلی با بیمه های آتی کار می کنند که کمتر از 10 مرکز هستند و به مستمری بگیران خدماتی ارائه نمی کنند.

وی بیان کرد: مراکز ذکر شده نباید ذهن بیمار را مشوش کند و مردم را متضرر کند، البته ممکن است در دریافت وجه نقد از مشتریان تردید وجود داشته باشد.

حکیمی منش افزود: 70 درصد نگرانی ها برطرف شده و مراکز مستمری بگیر می پذیرند، مراکزی که تمایلی به همکاری ندارند نباید بیماران را آزار دهند.

وی بیان کرد: با اعتبارات مراکز سپرده گذاری مشکلی نداریم و به همکاری ادامه می دهیم، تا اسفند سال گذشته 80 درصد تقاضا را دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید