عده ای از زمین های کشاورزی قزوین به عنوان ابزاری برای افزایش ثروت خود استفاده می کردند

وی ادامه داد: باید ایمان داشته باشیم که قیامت حق است، ایمان داشته باشیم که اگر کاری خوب یا بد انجام دهیم، خداوند نتیجه را به ما برمی گرداند.

امام جمعه قزوین گفت: امانت مردم ستون نظام است و اگر این ستون آسیب ببیند و متزلزل شود، هیچ چیز نمی تواند آن را جبران کند.

5c026e16 184d 4ed9 8738 24951997302c خبر خاکستری



وی خاطرنشان کرد: کسانی که به اعتماد مردم لطمه می زنند و به آنها تعرض می کنند بسیار بدتر و پست تر از آتش زدن سطل های زباله هستند چرا که آنها هستند که مردم را عصبانی می کنند و در نظام مقدس جمهوری اسلامی تبعیض ایجاد می کنند.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: وقتی آشوب ها را می بینیم می گوییم که مجبور شدیم مدارس را تعطیل کنیم، اما بهتر است منشا این آشوب ها را پیدا کنیم تا شورشی که ما را به سمت چنین تصمیم هایی سوق دهد، رخ ندهد. باید ریشه مشکلات را پیدا کرد.»

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: بهترین زمین های کشاورزی استان ما عاملی برای افزایش ثروت افرادی شده است که از موقعیت خود سوء استفاده می کنند.

c36814e3 6369 41aa a92b 7bcf8c40d670 خبر خاکستری



امام جمعه قزوین افزود: نام این افراد معلوم است و زمین هایشان نیز معلوم است و از کجا برده اند و به چه کسانی داده اند نیز معلوم است و امروز برای همه مردم این سوال مطرح است که نتیجه این کار چیست. حادثه و کجا رفت .

گفت: تا زنده ایم این امانت ها را به صاحبانشان برگردانیم، کاری کنیم که این رهبر عزیز که نایب امام زمان (عج) است در روز قیامت نگوید تو عادل نبودی. یک دوست؛ بلکه مشکل ایجاد می کنید و اعتماد مردم را خدشه دار می کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: باید قدردان مردمی باشیم که این همه بدخواهی را با نجابت دیدند اما پیاده نظام بودند و هستند و دشمن را ناامید کردند، بیاییم و اینها را همراهی کنیم. مردم.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: همه باید با هم متحد و دست به دست هم بدهیم تا این امانت ها به صاحبانش برگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید