عضو شورای خبرگان رهبری: قانون حجاب و عفاف قاطعانه اجرا می شود

عضو شورای خبرگان رهبری: قانون حجاب و عفاف قاطعانه اجرا می شود

حجاب و عفاف خط قرمز نظام اسلامی است. از آنجایی که حجاب یکی از ارکان اصلی دین مبین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه موضوع حجاب، عفاف و اهتمام زنان ایرانی را نادیده نمی گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری حجاب و عفاف را خط قرمز نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: بر اساس مصوبات مراجع عالی نظام، قانون حجاب و عفاف قاطعانه اجرا می شود.

عباس کعبی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در اجلاس تبیین جهاد در بندر امام خمینی(ره) با اشاره به بحث حجاب و عفاف و سیاست های نظام گفت: حجاب و عفاف خط قرمز است. نظام اسلامی؛ از آنجایی که حجاب یکی از ارکان اصلی دین مبین اسلام است و نظام اسلامی به هیچ وجه موضوع حجاب، عفاف و اهتمام زنان ایرانی را نادیده نمی گیرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: برنامه نظام اسلامی حجاب و عفاف این است که به فضل الهی نهادهای خاصی قانون حجاب و عفاف را با عزم راسخ بر اساس مصوبات کشور اجرا و مدیریت کنند. مقامات ارشد نظام

وی ادامه داد: نقطه ضعف غرب بحث زنان با کرامت، با حجاب، دانا و توانمند است و زنان با حجاب و عفاف فرهنگ غربی را به چالش کشیدند. به گونه ای که در کشورهای غربی وجود زنان با حجاب و عفاف را تحمل نمی کنند و آنها را آزار می دهند و می کشند.

دیدگاهتان را بنویسید