عقب ماندگی اشتغال در کشور تاریخی است

زمان: 09:23
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795678

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اشتغال در کشور ما به ویژه در چند سال اخیر همیشه وجود داشته است و در زمینه اشتغال یکسری عقب ماندگی هایی داریم که تاریخی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدباکر کلیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از توضیحات حجت الله عبدالملکی درباره وضعیت اشتغال در کشور گفت: موضوع اشتغال یکی از اولویت های کشور است.

وی گفت: ما به ویژه در چند سال اخیر همیشه مشکل اشتغال داشته ایم و در زمینه اشتغال یکسری عقب ماندگی هایی داریم که تاریخی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم به ذکر است در این مدت کوتاه که از روی کار آمدن دولت جدید می گذرد، دو بار شورای عالی اقتصاد به ریاست رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است. وی چه در جریان رای اعتماد و چه در سایر توضیحات خود همواره تاکید کرده است که به دنبال حل معضل بیکاری است.

کلیباف تاکید کرد: باید حدود 5.6 ماه به دولت فرصت دهیم تا طرح های اشتغال زایی خود را پیگیری و اجرا کند. البته مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه عملکرد دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف در زمینه اشتغال زایی و رفع بیکاری و همچنین قول وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این زمینه را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید