علائم omicron که هنگام غذا خوردن رخ می دهد

علائم omicron که هنگام غذا خوردن رخ می دهد

روز جدید با ادامه گسترش سویه Imicron Covid در بریتانیا، محققان داده‌های مربوط به ویژگی‌های مثبت حاصل از مطالعه Covid ZOE و آخرین داده‌های لندن، منطقه‌ای با بیشترین تعداد Emicron در بریتانیا، در مقایسه با داده‌های بریتانیا، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. سویه های دلتا اکتبر مقایسه شدند.

نتایج این تجزیه و تحلیل تفاوت واضحی را در ویژگی های علائم دلتا و اومیکرون نشان نمی دهد و تنها 50 درصد افراد سه علامت کلاسیک مانند تب، سرفه یا از دست دادن حس بویایی یا چشایی را تجربه کرده اند.

پنج علامت اصلی در هر دو دوره عبارتند از آبریزش بینی، سردرد، خستگی (خفیف یا شدید)، عطسه و گلودرد.

با این حال، برخی از دست دادن اشتها و مه مغزی را به عنوان علائم رایج سویه omicron گزارش می کنند.

این یافته‌ها با مجموعه داده‌های کوچکی از شرکت‌کنندگان با نتایج PCR مثبت در مشکوک به omicron یا تایید عفونت omicron مطابقت دارد.

این مطالعه خاطرنشان می کند: ممکن است برای برخی تعجب کند که چرا دولت بریتانیا هرگز دستورالعمل های خود را برای علائم Covend فراتر از سه علامت کلاسیک به روز نکرده است. ماه ها پیش، نتایج یک مطالعه QOID ZOE به شناسایی بیش از 20 علامت سرماخوردگی عمدتاً خفیف کمک کرد.

این مطالعه افزود: “هر گزارش در برنامه ZOE بر اساس داده ها است و ما در هفته های آینده تحقیقات بیشتری در مورد ویژگی های علائم omicron انجام خواهیم داد.”

داده‌های کروناویروس بریتانیا نشان می‌دهد که ۹۳ هزار و ۴۵ نفر در ۱۷ دسامبر و ۴۷۷ هزار و ۲۲۹ نفر در هفت روز گذشته به کووید مبتلا شده‌اند. این میزان نسبت به هفت روز گذشته 132 هزار و 836 نفر (6/38 درصد) افزایش داشته است.

ZOE یک برنامه نظارتی رایگان است که با همکاری کالج کینگ و شرکت اطلاعات بهداشتی ZOE توسعه یافته و در اختیار متخصصان بهداشت و عموم مردمی است که مایل به شرکت در مطالعه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید