علی کریمی خائن است! / اختلاف در رسانه های ایران!

علی کریمی خائن است!  / اختلاف در رسانه های ایران!

روز جدید در این خبر واکنش خبرگزاری های مختلف به توئیت ها و صحبت های علی کریمی در خصوص اعتراضات اخیر را می خوانیم.

روزنامه اعتماد و بارترینها با تیتر اینکه علی کریمی خیانتکار نیست. او یک یاغی است و چون به خودش و اطرافیانش اطمینان دارد وارد بطن داستان می شود. مردم همین چیزها را می بینند، عاشقانه دوستش دارند، اگر دنیا را ویران کند، مثل چکش به سر لذت طلبانی که او را خوابانده است، می زنند.

آنها می گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست باید بیشتر سکوت کند تا با صحبت های عجولانه اوضاع را خراب نکند. آیا همه افرادی که تحت فشار هستند و از برخی رویه ها انتقاد می کنند، فیلسوف نیستند؟ آیا آن پسری که زیر بار گرانی لم داده و از گرانی ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟

فارس از واکنش برخی افراد در توییتر نوشت: خیلی ها می خواستند علی کریمی را به دلیل تحریک احساسات مردم محکوم کنند و از قوه قضائیه خواستند او را محکوم کرده و به دار آویختند.

تابناک در این باره نوشت: علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران که در شبکه های اجتماعی به عنوان جامعه دوستداران فوتبال از محبوبیت زیادی برخوردار است، طی چند سال اخیر استوری ها و توییت هایی را در انتقاد و اعتراض به مرگ مهسا امینی منتشر کرده است. اما وی تاکید کرد که هیچ ارتباطی با گروه های متخاصم و سرویس های خارجی ندارد.

اما خبرگزاری فارس با انتشار عکسی در مجله خود، علی کریمی را در کنار مسیح علینژاد، خواننده خارجی ابی و مجری سابق رادیو حسینی که آشکارا به مخالفت و مبارزه با جمهوری اسلامی می پردازند، قرار داده است!

همشهری آنلاین و همچنین فارس در توییتر از واکنش های مردم نوشتند و ابراز تمایل کردند که علی کریمی محاکمه شود.

روزنامه ایران نوشت: انتشار توییتی در صفحه دوم «علی کریمی» بازیکن سابق فوتبال که این روزها به سردمدار آشوب های خیابانی در فضای مجازی تبدیل شده است، نشان می دهد که محتوای توییت هایش توسط ناشناس برای او ارسال شده است. افراد و متون مرتبط منتشر شده با محتوای دریافتی .

دیدگاهتان را بنویسید