عملیات روانی در همه جنگ ها مؤثر است


ساعت: 10:25
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911289

منتشلو گفت: عملیات روانی در همه جنگ ها موثر بوده است و اکنون نیز دشمنان با استفاده از فضای مجازی جنگ روانی علیه ملت ایران ایجاد می کنند و از انواع ترفندها استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، علی اصغر منتاشلو معاون اجرایی سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در عصر اطلاعات هستیم. و ارتباطات و با ظهور دنیای مجازی شاهد تأثیرگذاری بر جوامع کشورهای استعمارگر به رهبری آمریکا هستیم.

وی افزود: عملیات روانی در همه جنگ‌ها مؤثر بوده و اکنون نیز دشمنان با استفاده از فضای مجازی جنگ روانی علیه ملت ایران ایجاد می‌کنند و از انواع ترفندها استفاده می‌کنند.

مانتشلو تصریح کرد: آمریکا در چند دهه گذشته با جنگ روانی و رسانه ای به اهداف شوم خود در نقاط مختلف جهان دست یافته است.

وی افزود: تحمیل اراده ملت های دیگر یکی از موضوعاتی است که در سطح بین المللی مطرح می شود و امروز دشمنان با جنگ های تلفیقی تلاش می کنند این مهم را محقق کنند.

معاون اجرایی فرماندهی بیت المقدس کردستان تصریح کرد: یکی از ویژگی های جنگ ترکیبی استفاده گسترده از انواع ابزارهای متقارن و نامتقارن است.

منتیشلو افزود: نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها توانمند است و از نیروهای قدرتمندی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه دانش و رسانه موضوع روایت اول از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مانتیشلو افزود: هرگاه دشمن اولین داستان را داشته باشد هزینه های زیادی را برای ما به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: از نظر فرهنگ مکتوب بسیار قوی هستیم اما در حوزه فرهنگ عمومی با فرهنگ مکتوب فاصله داریم بنابراین باید در جهت نزدیک شدن فرهنگ عمومی به فرهنگ مکتوب اصیل گام برداریم.

معاون اجرایی فرماندهی بیت المقدس کردستان اعلام کرد: «وحدت» به عنوان موضوع اصلی تولید آثار در معاونت انیمیشن و «گردشگری» به عنوان موضوع محوری تولید آثار معرفی می شود. در بخش نرم افزار موبایل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید