عکسی جذاب از زیباترین زوج سینمای جهان

عکسی جذاب از زیباترین زوج سینمای جهان

در این داستان، کریس ایوانز و آنا د آرماس به ترتیب در نقش کول و سادی به طور عاشقانه ای درگیر یک ماموریت جاسوسی فوق سری می شوند. Ghosted، یکی از مهم ترین پروژه های استودیوی فیلم Skydance در سال های اخیر، در تاریخ 21 آوریل به صورت جهانی در Apple TV Plus منتشر خواهد شد.

این سومین همکاری ایوانز و دی آرماس است، پس از The Grey Man برادران روسو برای نتفلیکس و Knives Out در چهار سال گذشته. اسکارلت جوهانسون قبلا قرار بود در این فیلم نقش سدی، شخصیت مامور مخفی را بازی کند. اما به دلیل درگیری‌های برنامه‌ریزی بین گروه فیلم‌برداری و جوهانسون برای حضور او در مراحل تولید فیلم جدید وس اندرسون، شهر سیارک، دی آرماس در دسامبر ۲۰۲۱ جایگزین او شد تا این نقش را بازی کند.

دکستر فلچر کارگردان فیلم Rocketman و تهیه کنندگی Bohemian Rhapsody قرار است فیلم Ghosted را کارگردانی کند. پل ورنیک و رت ریس که به عنوان دوتایی نویسندگی ددپول و زامبی لند شناخته می شوند، همراه با کریس مک کنا و اریک سامرز، نویسنده فیلم های مرد عنکبوتی: به هیچ وجه به خانه، مرد عنکبوتی: دور از خانه و دنیای سینمایی Ant-Man و Wasp Marvel به خاطر آثار معروف خود، تیم فیلمنامه Ghosted شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید