عکس حاج قاسم; شکنجه جان جنایتکاران

ساعت: 11:05
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798543

حجت الاسلام دانشمند گفت: اگر فردی مانند حاج قاسم سلیمانی راه درست را طی کند و سرزمین و زمان را بشناسد، حتی یاد و نام و عکس او می تواند روح دشمن را تکان دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی دانشمند در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به واکنش طرف های جنایتکار به تصاویر شهید سلیمانی و حذف آن ها، گفت: اگر فردی مانند حاج قاسم سلیمانی در مسیر درستی باشد و زمین و زمان را بشناسد، حتی یاد و نام و عکس او می تواند تکان دهد. روح دشمن متأسفانه برخی از ما انسان ها آنقدر اشتباه کرده ایم و آنقدر بد عمل کرده ایم که برای دشمن فرقی نمی کند زنده باشیم یا مرده.

این سخنران مذهبی افزود: حاج قاسم از شهادتش در دل دشمنان وحشت کرده بود و اکنون پس از شهادت نام و عکسش همین روند را طی می کند و با این سوال مشخص می شود که حاج قاسم راه درست را رفته است. ما به این مرحله نمی رسیم، معلوم می شود که راه را اشتباه رفته ایم.

وی در خصوص ویژگی بارز حاج قاسم گفت: موضوعی که برای شهید سلیمانی بسیار مهم بود کمک به مظلوم بود. مردی اهل میدان

حجت‌الاسلام دانشمند گفت: شهید سلیمانی برای هر اقدامی مبنایی داشت، مانند برخی افراد نبود که حب و بغضشان فردی و شخصی باشد، بر اساس قرآن و دین عمل می‌کرد، حتی زمانی که ایزدی‌ها در عراق محاصره شده بودند. با ما کاری نداشته باشید، حاج قاسم سلیمانی به کمک آمد و آنها را از دل دشمنان نجات داد.

وی ادامه داد: خیلی خوب است که مردم برایشان مفید باشند و همه را غربال کنند و سود ببرند، مثل اکسیژنی که کافر و گل سرخ بوی آن را می دهد، اما همه گلاب می شوند، می بیند خوشحال است. حاج قاسم در تمام شئون زندگی خود به سوی همه شتافت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید