غلبه تفکر بسیجی مشکلات را کاهش می دهد


ساعت: 13:38
تاریخ انتشار: 1401/02/17
کد خبر: 1836897

سید محمدرضا هاشمی گفت: هرجا تفکر بسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود، توفیق حاصل می شود و شاهد حضور بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی در راه مبارزه با ولیعهد هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه همایش بزرگ جهادگران فاطمیون استان سمنان که به میزبانی شهرستان شاهرود و به جای شهدای گمنام آن شهرستان برگزار شد، گفت: صحنه های جهاد و میدان ها هویت و نقش خود را تا به امروز حفظ کرده است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: مردم استان سمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف از جمله نقش خود در هشت سال دفاع مقدس در عملیات های مختلف به اثبات رسانده اند. سابق.

استاندار سمنان در ادامه اذعان داشت: هر جا که تفکر بسیجی و روحیه ایثار و شهادت وارد میدان شود موفقیت حاصل می شود و در مبارزه با تاج و تخت شاهد حضور بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی بوده ایم.

به گفته استاندار سمنان، گروه های جهادی استان سمنان در حال حاضر با همین تفکر و اخلاص در خدمت به محرومان و مقابله با آسیب های اجتماعی هستند و تجمع امروز ما بهانه ای برای حمایت و قدردانی از این بسیجیان است.

هاشمی در پایان تاکید کرد: گروه های جهادی امروز یکی از اهرم های خدمت در کشور محسوب می شوند و حمایت، حمایت و توانمندسازی جهادگران از مهمترین توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید