غیبت دانش آموزان در مدرسه نباید به سلامت روحی و جسمی آنها آسیب برساند


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811713

افشین امیریان گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که مدرسه و معلم و یادگیری مستقیم جایگزینی ندارد و دوری دانش آموزان از مدرسه علاوه بر مشکلات تحصیلی، مشکلات روحی و جسمی را نیز به دنبال خواهد داشت. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، در روز هشتم اسفند 1400 رئیس آموزش و پرورش بررسی نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی و فعالیت های آموزشی در مدارس استان از دبیرستان شهید رحمان استکی، دبیرستان اول عصر دانش، دبیرستان شهید حقیقی، دبیرستان کوثر. مدرسه تربیت بدنی و دبستان 22 بهمن ناحیه 1 شهرکرد به صورت سرزده مورد بازدید قرار گرفتند.
افشین امیریان با قدردانی از تلاش مضاعف معلمان در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: رعایت موازین سلامت دانش آموزان و معلمان برای ما در اولویت است، اما باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان از مدرسه و سلامت روان دور شوند. “و آموزش آنها نباید ضربه بخورد.
وی ادامه داد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که مدرسه و معلم و یادگیری مستقیم جایگزینی ندارد و دوری دانش آموزان از مدرسه علاوه بر مشکلات تحصیلی، مشکلات روحی و جسمی را نیز به دنبال خواهد داشت.
امیریان افزود: رعایت موازین بهداشتی در مدارس بازدید شده در سطح بالایی قرار داشت و از کادر اجرایی این مدارس صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم خانواده ها با کارکنان مدارس همکاری لازم را داشته باشند و از امکانات آموزشی حضوری استفاده کنند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید