فارغ التحصیلی 2 هزار و 893 متقاضی ملی مسکن در ایلام را به همراه داشت


ساعت: 12:45
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887047

نظارت بر اجرای نهضت ملی مسکن در ایلام ادامه دارد.

نظارت ایلام بیدار از اجرای طرح ملی مسکن نشان می دهد که 2 هزار و 893 متقاضی مسکن ملی در ایلام درخواست خود را تکمیل کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، طرح ملی مسکن با هدف تحقق آرزوی خانه دارها صورت می گیرد تا تورم مسکن و قیمت مسکن به نفع مستضعفان شکسته شود.

پیگیری ایلام بیدار از وضعیت اجرای طرح ملی مسکن تا خانه دار شدن مردم ادامه دارد.

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان گفت: طرح تولید مسکن در چشم انداز چهار ساله استان 32 هزار و 601 واحد تعیین شده که از این تعداد 12 هزار و 889 واحد ساخته می شود. مستقیماً توسط راه و شهرسازی استان انجام می شود و مابقی از طریق تولید مسکن در مناطق هدف (بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی)، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و ساخت مسکن در بخش خصوصی

وی افزود: تاکنون 38 هزار و 808 نفر در نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد 6 هزار و 524 نفر تایید صلاحیت شده اند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در حال حاضر 2 هزار و 793 متقاضی مبلغ 40 میلیون تومان پیش پرداخت خود را واریز و پروژه به آنها اختصاص یافته است. ساخت و ساز مسکن به پایان رسیده است.

بهادری با اشاره به اینکه بیشترین متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان هستند، گفت: با عاملیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و استفاده از فناوری های نوین، سرعت ساخت 630 پروژه ماهور در ایلام رکورد زده و قطعا در پروژه های بعدی از این فناوری استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: در سایت های ملی مسکن زمین مورد نیاز خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید