«فتیله» کشتی گلستان توسط شهردار گرگان/ چه چیزی مهمتر از انتخاب تیم ملی برای ورزش شهرستان؟

زمان: 15:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800705

سوال ما این است که بودجه های حوزه اجتماعی و ورزشی کجا هزینه می شود؟» چه چیزی مهمتر از این مسابقات برای یک مجموعه شهری در حوزه ورزش است؟ همه را به جلسه شورا دعوت کردم، اما شهردار گرگان وقت یک جلسه معمولی را نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین ملاچ در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت: در چند روز اخیر شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در گرگان بودیم که همه در پایتخت کشتی کشور حضور داشتند.

رئیس هیئت کشتی گلستان خاطرنشان کرد: مسابقات از نظر کمی و کیفی در سطح بالایی قرار داشت و استان ما در 3 تشک با استانداردهای مناسب برگزار شد و از نظر سطح فنی مسابقات مبارزه خوبی صورت گرفت و در پایان .

وی افزود: این مسابقات توسط هیئت رزمی استان گلستان و با هماهنگی شرکت های خصوصی برگزار شد اما این کمک ها برای این سطح از رقابت ها کافی نبود و پس از این مسابقات باید بیش از آن را پیگیری کنیم.

ملاچ گفت: ما به عنوان یک هیئت استانی توانستیم نقش خود را ایفا کنیم و اعتماد فدراسیون را جلب کنیم. این بیشتر از آن است تا بتوانیم به مبارزه جامعه ادامه دهیم.

رئیس هیئت کشتی با اشاره به اینکه گلستان در این مسابقات مقام ششم را کسب کرد، گفت: مقام کشتی گلستان جزو 10 تیم برتر کشور است و گلستان با 23 رقیب در این دوره از مسابقات حضور دارد.

وی با انتقاد از عدم حمایت مدیریت شهری از مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: تمام مکاتبات لازم را داشتیم. شورا در مرحله اول موافقت کرد، اما شهردار در این مورد شفاف نبود و حداقل انتظار داشتیم شهردار در این مسابقه شرکت کند.

سوال ما این است که بودجه های حوزه اجتماعی و ورزشی کجا هزینه می شود؟» چه چیزی مهمتر از این مسابقات برای یک مجموعه شهری در حوزه ورزش است؟ با وجود اینکه همه را به جلسه شورا دعوت کردم، اما شهردار گرگان برای یک جلسه معمولی به من وقت نداد.

رئیس هیئت کشتی گلستان یادآور شد: انتظار داریم مثل ما با بسکتبال برخورد کنند. آیا ورزشکاران ما در بسکتبال بومی هستند و اینقدر بر حمایت از بسکتبال تاکید شده است؟

وی بیان کرد: چند ماهی است که مربی خوبی از مازندران آورده ایم و برنامه ریزی کرده ایم که اردوهای مشترک زیادی داشته باشیم که منشأ رشد در مبارزه در استان باشد و در صورت تقویت این ارتباط، خودباوری در استان ایجاد شود. رزمندگان گلستانی افزایش خواهند یافت».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید