فردا اینترنت را در این مواقع و در این مکان ها قطع می کند + جزئیات

فردا اینترنت را در این مواقع و در این مکان ها قطع می کند + جزئیات

آزمون سراسری 1402 بر خلاف سال های گذشته در دو نوبت برگزار می شود که نوبت اول در 9 و 9 دی ماه برگزار می شود. موضوع بحث برانگیز آزمون امسال قطعی اینترنت برای جلوگیری از اختلال در این آزمون حساس است.

وزیر ارتباطات و اطلاعات گفت: از ساعت 7:30 صبح تا 11:30 فردا پنجشنبه اینترنت مناطقی که کنکور برگزار می شود با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می شود.

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در راستای قولی که در زمان انتخابات ریاست جمهوری برای کاهش پینگ بازی و افزایش سرعت بازی داده بودم، اعلام می کنم این سرویس جدید از روز گذشته راه اندازی شده است. این کار با همکاری گیمرها و بخش خصوصی و بنیاد ملی بازی انجام شد تا شاهد افزایش سرعت دانلود بازی و کاهش پینگ (زمان رفت و برگشت بین کامپیوتر و سرور در حال سرویس دهی بازی) باشیم.

وی افزود: سامانه ای به نام radar.game برای این منظور راه اندازی شده است. در مورد بازی های پرکاربرد، می توانید پینگ بازی ها را قبل و بعد از بازی مشاهده کنید و ابزارهای داخلی وجود دارد که گیمرها می توانند از آنها برای بهبود تجربه کاربری خود استفاده کنند. از دیشب که این خبر را در صفحه خود اعلام کردم، نزدیک به پنج میلیون نفر از این ابزار و چهارصد هزار نفر به طور همزمان از آن استفاده کرده اند که نشان از محبوبیت این سرویس دارد.

زارع پور بیان کرد: این اولین قدم در حوزه بازی های رایانه ای بود، برای سایر حوزه ها نیز اقداماتی برای ارتقای سرعت دسترسی داریم.

وزیر ارتباطات در خصوص بهبود وضعیت اینترنت در کشور تصریح کرد: رئیس جمهور روز یکشنبه هفته جاری در جلسه شورای دولت دستور تسهیل دسترسی به فضای مجازی مردم و رفع مشکلات را صادر کرد. دسترسی داشته باشیم و ما یک گروه کاری را پیش بینی کرده ایم. البته قبلا هم گفتیم که بخشی از مشکلات مربوط به زیرساخت ها و مسائل فنی است و با پروژه فیبر تا منازل و مشاغل امیدواریم در سال 1402 شاهد اتفاقات خوبی باشیم و در حال حاضر در ده استان کار شروع شده و در حال پیشرفت است. .

وی ادامه داد: در حوزه ارتباطات نیز قصد داریم در کنار افزایش ظرفیت شبکه و تنظیم فرکانس های جدید که با اپراتورها در حال آماده سازی آن هستیم، شاهد افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در کشور باشیم.

زارع پور بیان کرد: برخی از بخش ها خارج از حوزه وزارت ارتباطات و خارج از حوزه اختیارات ما هستند، از جمله محدودیت هایی که اعمال شده است که تلاش می کنیم بخشی از محدودیت های قابل رفع را برداریم. در دهه اخیر، شاید دو دهه اخیر، برخی محدودیت ها دیگر توجیهی ندارد و باید در آنها تجدید نظر کنیم تا نیاز مردم به فیلترشکن کاهش یابد. در مجموع تلاش می کنیم چه در حوزه کاری وزارت ارتباطات و چه در سایر حوزه ها و بخش هایی که در این زمینه مسئولیت دارند بسته پیشنهادی داشته باشیم تا بتوانیم تجربه کاربری هموطنان خود را ارتقا دهیم.

قطعی اینترنت موبایل از ساعت 7:30 الی 11:30 در کنکور

وی همچنین درباره قطعی اینترنت به دلیل آزمون داوطلبان گفت: هفته گذشته گفتم و الان هم می گویم بر اساس مصوبه NSB وزارت علوم درخواست قطع اینترنت سراسر کشور را ارائه کرده بود که ما هم اعلام کردیم. اعلام کرد که مخالف قطعی اینترنت در کل کشور و با قطعی شدن در سراسر کشور هستیم آنچه از فردا از ساعت 7:30 تا 11:30 صبح در محدوده حوزه های کنکور لغو می شود. اطلاع. اینترنت ثابت هرگز قطع نمی شود. به دوستان خود در وزارت علوم توصیه کردیم از ابزارهای جدید مبارزه با تقلب استفاده کنند. نگرانی آنها را هم درک می کنیم، دولت با استفاده از روش های جدید به سمت کاهش این نگرانی ها می رود.

دیدگاهتان را بنویسید