فروش استثنایی صنف در راه است


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813401

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: امسال به تمامی اصناف مختلف در بازار اجازه فروش فوق العاده داده ایم زیرا می خواهیم هیجان خرید ایجاد کنیم و مردم را به خرید در بازار تشویق کنیم. ما به فروشندگان اعلام کرده ایم که می توانند عالی بفروشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی در خصوص آخرین وضعیت اصناف مختلف در آستانه عید نوروز گفت: خوشبختانه امسال هیچ تعطیلی و محدودیتی برای اصناف نداریم و همانطور که می دانید وضعیت سفر نیز چراغ سبز گرفته و به احتمال زیاد اصفهان یکی از این مراکز گردشگری، اقامتی و میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

رئیس اصناف اصفهان افزود: میزبان اصلی هر شهر اصناف این شهر از نظر اقامتی، خدمات فنی، خدمات اجتماعی هستند و قطعاً می توان اصناف اصفهان را میزبان اصلی گردشگران نوروزی دانست. “

وی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تجربه سال های اخیر در تمامی زمینه های زندگی اعم از نانوایی ها، گاراژها، خانه های استیجاری، محل اقامت مسافران، پذیرایی آنها، رستوران ها و مراکزی که «بازارها هستند» آماده خدمت رسانی خواهیم بود. و پاساژهای پذیرای مسافران نوروزی تمامی اقشار مختلف حراست نوروزی ارائه و اعلام آمادگی کرده اند و از 25 اسفند لغایت 15 فروردین در خدمت مسافران عزیز خواهیم بود.

جهانگیری در زمینه نظارت بر بازار تاکید کرد: خوشبختانه در تامین نیازهای شب عید کمبودی نداریم. عصر در انبار مشکلی ندارد و بازار آجیل و خشکبار و مایحتاج اولیه مانند لباس و کیف و کفش مناسب برای خرید عید در شرایط خوبی سپری می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای تمامی اقشار مختلف در بازار اجازه فروش عالی را داده ایم. همانطور که می دانید بازار در دو سال اخیر به دلیل تاج در رکود بوده و افراد بیشتری به سمت خریدهای عمده رفته اند. ایجاد هیجان برای خرید و تشویق مردم به خرید در بازارها. مردم هم از رکود خارج می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: من می گویم با ایجاد فروش کلان یا کاهش قیمت هایی که به همکاران صنفی خود گفته ایم بازار را تحریک می کنیم زیرا آنها می توانند برای رونق بازار بر روی قیمت محصولات خود تخفیف یا حراج ایجاد کنند. «در دو تا سه سال گذشته که تاج بر سر کار بود، مردم به سادگی قدرت خرید خود را به سمت نیازهای روزانه خود سوق دادند، با وجود اینکه صد درصد از خرید خود را کاهش دادند.

وی گفت: بازار را تحریک می کنیم و تقاضا می کنیم به یاری خداوند و مردم شب عید خوبی را سپری کنند و فروشندگانی که در دو سال اخیر پایان سال واقعا خوبی نداشته اند به پایان سال امیدوار شوند. برای یک کسب و کار سایز شش: «ماه برای سالی برنامه ریزی شده که بتواند خرید کند، امیدواریم امسال با توجه به مجوزهای سفر و واکسن هایی که مردم دریافت کرده اند، شاهد رونق اقتصادی در کسب و کار مردم باشیم.

جهانگیری در پایان درباره وضعیت آجیل و خشکبار گفت: شاهد بودیم که آجیل و خشکبار در سال های اخیر به خصوص در سه سال اخیر به طور ناگهانی در شب های نوروز یکسری افزایش هیجانی ایجاد می کند به طوری که قیمت ها چند درصد است. بی نظمی ها افزایش یافته است اما خوشبختانه امسال در چند ماه اخیر تغییری در آجیل مشاهده نشده است و کمبودی در این زمینه احساس نمی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید