فروش دارو توسط شرکت های پخش تخلف است


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904105

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

سیدعلی وکیلی فروش سبدهای دارویی توسط تلویزیون ها را خلاف قانون دانست و گفت: به داروخانه ها اعلام می شود در صورت بروز این مشکل نام شرکت را اعلام کنند تا از طریق مراجع قضایی پیگیری شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعلی وکیلی سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد در خصوص کمبود دارو برای کودکان در این استان اظهار داشت: پس از گلایه مردم از کمبود داروهای آنتی بیوتیکی در استان. داروخانه ها، ارتباط با داروخانه ها استان گرفته شد.

وی ادامه داد: داروخانه ها اعلام کردند شرکت های توزیع داروی لازم را ندارند و سبد محدودی در اختیار داروخانه ها قرار دادند.

مشاور تصریح کرد: علاوه بر این تعدادی از داروخانه ها اعلام کردند که شرکت های توزیع برای افزایش قیمت دارو، داروها را انبار کرده و سپس در بازار می فروشند.

این مسئول تصریح کرد: نکته قابل توجه کمبود دارو یک معضل ملی است و کمبود اقلام دارویی در داروخانه ها روزانه رصد و پیگیری می شود.

وکیلی با اشاره به اینکه شرکت پخش دارو مادر در خراسان شمالی وجود ندارد، گفت: پیگیری ها در حال انجام است.

وی فروش سبد داروخانه ها توسط شرکت های پخش را خلاف قانون اعلام کرد و افزود: به داروخانه ها اعلام شده است در صورت مواجه شدن با این مشکل نام شرکت را اعلام کنند تا از طریق نهادهای قضایی پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید