فریاد انتقام جویی لشکر سلیمانی / ما امت امام حسینیم

مردی که خونش ملت ها را متحد کرد

مردی که استاندار نمونه و ابوالفضل زمان بود و سال ها در مدرسه ثارولا در بیابان های عراق و سوریه شهادت سپری کرد، سرانجام به دست تروریست های آمریکایی کشته شد.

فریاد انتقام جویی لشکر سلیمانی / ما امت امام حسینیم

دو سال گذشت اما مردم هنوز سرحالند، نماد این کلمه را می توان امشب در گلزار شهدای کرمان دید، اینجا ایرانی، عراقی، کویتی، یمنی، ترک، روس، پاکستانی، افغانی، سوری، لبنانی‌ها، کردهای اقلیم کردستان، فلسطینی‌ها، تونسی‌ها، هندی‌ها و… شهروندان شمال، جنوب آمریکا و آفریقا گرد هم آمده‌اند و حتی در آن شرکت کرده‌اند که هر کدام زبان غم خود را برای رهبر دل‌ها دارند.

از لشکر فاطمیون گرفته تا حشدالشعبی و زینب و بسیج مردمی سوریه و حزب الله و حماسو انصارالله و تا مردم عادی کشورهای منطقه که با آزادی و مظلومیت حاج قاسم به گلزار کرمان رانده شدند.

ملت متحد به خون سردار سلیمانی در ادامه راه فرمانده مقاومت از فاطمیون گرفته تا حشدالشعبی و زینب و بسیج مردمی سوریه و حزب الله و حماس، انصارالله و مردم عادی در سوریه متحد است. منطقه ای که خواهان آزادی و ظلم است. دشمنی حاج قاسم آنها را به گلزار کرمان کشاند و بر ادامه راهشان تاکید کرد که نشان می دهد مردم منطقه بیدار هستند و فقط یک چیز می خواهند و آن انتقام سختی از ظالمان است که گمان می کردند با کشتن شهید حاج قاسم سلیمانی. این مدرسه می تواند متوقف شود

اما خونی که بر زمین ریخته شد مردم را در کنار خون شهدای کربلا بیدار کرد، اینجا که می توان از آن بهشت ​​یاد کرد آسمان پس از یک سال بغض و اشک گریست. اشکی که عزم این ملت برای ادامه راه حاج قاسم و ولایت را بیش از پیش تعیین کننده کرد.

باور کردنی نیست، از مادربزرگ کنات ملکی که مادر دو شهید است، تا یک شهروند آمریکایی که حقیقت مکتب سلیمانی را آموخته، تا مردی از آفریقا تا کشمیر و عشایری از کربلا و عشایر سوری و مردمی جنوب لبنان به جوانان پاکستانی. بچه های اقلیم کردستان و مردم کوچه پس کوچه های نجف دور هم جمع شده اند و این اجتماع باشکوه که کمتر مشابه آن را در تاریخ معاصر می توان دید، مرهون اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است.

مردی که ساده زیست اما چون کوه در برابر دشمنان اسلام قدرت داشت

مردی که ساده زیست اما چون کوه در برابر دشمنان اسلام اقتدار داشت و سرباز ساده امام خامنه ای بود و هر جا مظلومی بود گوش به فرمان رهبرش می کرد، به نظر می رسید عدالت خواهی هم می کرد. او اکنون به نمادی از مقاومت در برابر ظلم تبدیل شده است و جوانان سعی می کنند مانند او باشند.

وقتی زن مسیحی روی دیوار کلیسا نوشت: «قدیس ماریو، آسوده بخواب، چون بچه های زهرا آمدند تا ما را نجات دهند». مهر بر مدرسه ای با محوریت انسانیت و اسلام ناب محمدی زده شد.

فریاد انتقام جویی لشکر سلیمانی / ما امت امام حسینیم

سردار سلیمانی فرقی بین مسیحیان، سنی‌ها و شیعیان قائل نیست و در کمال تعجب امروز در گلزار شهدای کرمان پیروان مذاهب مختلف دیده می‌شوند و عجیب‌تر اینکه هر کدام برای نجات آنها از دست تروریست‌ها داستان قربانیان حاج قاسم را روایت می‌کنند.

این ارتش چندملیتی آزادگان از سراسر جهان علیه استکبار قیام کردند و مکتب سلیمانی را به تصرف خود درآوردند و سفیران این مکتب در وطن خود هستند.

این ارتش چندملیتی آزادگان از سراسر جهان علیه استکبار قیام کردند و مکتب سلیمانی را به تصرف خود درآوردند و سفیران این مکتب در وطن خود هستند.

اگرچه وضعیت تاج گذاری امسال مانع از حضور بسیاری از آنها در کرمان شده است، اما مردم حاضر در اینجا نماینده میلیون ها نفر از سراسر جهان هستند.

این مردم امشب همزمان با شهادت این سرباز ولایی صرفا خواستار انتقام سخت از عاملان قتل شهدای مقاومت هستند.

امشب اشک ملت های مختلف بر سنگفرش گلزار شهدای کرمان خواهد ریخت اما پرچم های سرخ عدالت برافراشته شده و اکنون ایران به امید مردم منطقه تبدیل شده است.

اینجا قلب جبهه مقاومت است و دل آزادگان جهان به حقیقت مکتب حق جویی پی برده و حرکت جدیدی برای مقابله با استکبار ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید