فضای مجازی در حال نابودی جامعه است/ قلب موفقیت یک مرد همسرش است


زمان: 12:36 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902858

فرمانده نیروی هوایی گفت: فضای مجازی در حال نابودی جامعه است. والدین باید مواظب گوشی فرزندان خود باشند. کودک باید بداند که تحت نظر است. وقتی توجه از بین می رود، فضای مجازی تسخیر می شود. والدین از فرزندان خود غافل نمی شوند و آنها را رها نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ حمید واحدی در مراسم اختتامیه دوره بصیرت با اشاره به اهمیت موضوع خانواده و تربیت فرزندان گفت: خانواده ای که بر اساس صداقت و تعهد ایجاد شود فرزندان سالم جامعه به دنیا خواهد آورد. ارکان اصلی جامعه اسلامی همین خانواده های متعهد و اصیل هستند.

وی ادامه داد: اساس موفقیت یک مرد، همسرش است. اگر مردی زن خوبی نداشته باشد، نمی تواند موفق شود. تمام سختی های زندگی مانند تربیت فرزندان و اداره خانه در غیاب شما بر عهده شوهر شماست. اگر همسران شما آرامش روحی و روانی داشته باشند می توانند فرزندان بسیار خوبی به جامعه هدیه کنند.

فرمانده هوانیروز ارتش همچنین گفت: متأسفانه شاهد اقدامات عاطفی برخی از جوانان هستیم که اگر بعد از آن کلاه قضاوت بگذارند، می گویند این رفتار احساسی است. این در حالی است که دشمن به دنبال سوء استفاده است، مثلا شبکه بی بی سی حدود 25 روز تمام برنامه های خود را رها کرد و با این مشکل دست به گریبان است.

فرمانده هوانیروز همچنین تصریح کرد: فضای مجازی در حال تخریب جامعه است. والدین باید مواظب گوشی فرزندان خود باشند. کودک باید بداند که تحت نظر است. وقتی توجه از بین می رود، فضای مجازی تسخیر می شود. والدین از فرزندان خود غافل نمی شوند و آنها را رها نمی کنند.

امیر سرتیپ واحدی در پایان تاکید کرد: شما آقایان موفق می دانید که داشتن همسران خوب باعث موفقیت شما شد، پس تکریم و تکریم خانواده وظیفه شماست.

دیدگاهتان را بنویسید