فضای مجازی یکی از کانال های مهم در کمین دشمن است


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814214

محمد ایمانی گفت: فضای مجازی یکی از مسیرهای مهم در جنگ نرم و شبیخون دشمن است، لذا همه کسانی که با غیرت قلمرو حاکمیت ملی را در دست دارند باید نسبت به این تجاوز حساسیت مضاعف داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ایمانی، کارشناس رسانه ای به تیتریک گفت: «جنگ سنگین (نظامی) عموماً منزجر کننده است و به عنوان تجاوز محکوم می شود، اما زمانی که همان تجاوز جنسی نرم (رسانه ای-فرهنگی) شود، نه فقط دفع. این انگیزه نیست، اما اغلب قربانیان از آن استقبال می کنند.

وی ادامه داد: غرب دو دهه است که درگیر جنگ نرم و دستکاری پنهان در اوکراین بوده و به قیمت قربانی کردن منافع مردم اوکراین، پایگاه‌های نظامی و جاسوسی در مرز روسیه ایجاد کرده است.

این کارشناس افزود: جنگ نرم برای ما و همه ملت های با شعور جهانی مطرح است و باید به درستی و دقیق رصد شود.

ایمانی گفت: رهبر معظم انقلاب در 3 آذر 1395 در این باره فرمودند: «جنگ نرم بسیار خطرناکتر از جنگ سخت است. در یک نبرد سنگین، اجساد به خاک و خون کشیده می شود [اما] ارواح پرواز می کنند و به بهشت ​​می روند. در جنگ نرم، اگر خدای ناکرده دشمن پیروز شد، بدن ها وزن پیدا کردند و سالم ماندند، روح ها به قعر جهنم می روند. “پس خیلی خطرناک تر است.”

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی یکی از مسیرهای مهم در جنگ نرم و کمین دشمن است، بنابراین همه کسانی که با غیرت سرزمین حاکمیت ملی را اشغال می کنند باید نسبت به این تجاوز حساسیت مضاعف داشته باشند.

این کارشناس رخوت و بی حسی ناشی از عملیات دشمن را نشانه کمین و تلفات دانست و افزود: این همان هدفی است که استکبار برای ضربه زدن به نظام در فضای مجازی دنبال می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید