فعالیت 8 مرکز واکسیناسیون تجمعی در خراسان شمالی در ایام نوروز


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1817956

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:

محمدرضا اکبری با تاکید بر اینکه واکسیناسیون هیچ گاه تعطیل نمی شود، گفت: هشت مرکز تلفیقی واکسیناسیون کووید ۱۹ در استان خراسان شمالی در ایام نوروز فعال بودند و به مردم خدمات ارائه می کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا اکبری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار راراتاک وی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون در اقصی نقاط استان گفت: مراکز واکسیناسیون شهید یحیوی و ایثار بجنورد همه روزه در دو شیفت صبح و عصر به مردم خدمات واکسیناسیون ارائه می کنند.

وی ادامه داد: همچنین سالن ورزشی سپاه شیروان، مرکز واکسیناسیون فاروج، اسکان راز و جرگلان، مرکز شهید سلیمانی گرمه، مرکز شهید سلیمانی جاجرم و مرکز واکسیناسیون آشخانه در ایام نوروز فعال هستند. و همچنان با ارائه خدمات واکسیناسیون به مردم خدمت می کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: همچنین در روزهای پایانی اسفند ماه سال 1400 و نوروز، 23 مرکز نمونه برداری تاج فعال در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه فعال بودند و به مردم و مردم خدمات ارائه کردند. مشتریان

اکبری با اشاره به فعالیت آزمایشگاه‌های تشخیص کووید 19 در ایام نوروز گفت: در مرکز استان دو آزمایشگاه دکتر قزلباش و دکتر فاضل از بخش خصوصی جزو آزمایشگاه‌های مجاز برای انجام آزمایش‌های مولکولی کووید 19 هستند.

وی با اشاره به آخرین به روز رسانی وضعیت کرونا در شهرهای کشور که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده است، گفت: سملگان و اسفراین توانایی دارند، نارنجی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ساده‌سازی پروتکل‌ها می‌تواند منجر به وضعیت قرمز شود، گفت: رعایت نکات بهداشتی در کنار تکمیل واکسیناسیون بهترین و موثرترین راه برای مقابله با بیماری‌های عروق کرونر است. از قلب

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید