فلسطین همچنان مشکل شماره یک جهان اسلام است

زمان: 21:45
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777916

وزیر امور خارجه با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله شماره یک در جهان اسلام است ، تاکید کرد که وزارت امور خارجه از تمام قابلیت ها و قابلیت های خود برای حمایت کامل از فلسطین استفاده خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام ، امشب گروهی از فعالان و نمایندگان سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین در نشستی در وزارت امور خارجه دلا با حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کردند.

در این جلسه که در فضایی گرم و دوستانه برگزار شد ، اعضای مجمع سازمان های مردم نهاد و فعالان حامی آزادی قدس شریف نظرات و پیشنهادات خود را در مورد حمایت عملی و رسانه ای از فلسطین بیان کردند.

شرکت کنندگان همچنین بر ضرورت افزایش نهادها و دستگاه ها برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و مخالفت با اشغالگران تأکید کردند.

در این دیدار ، امیر عبداللهیان با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی ، مرحوم شیخ الاسلام و مرحوم مختاشمی پور ، از تلاش مجمع سازمان های مردم نهاد و فعالان حامی فلسطین در حمایت از مقاومت و حقوق مردم فلسطین

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه فلسطین هنوز اولین مسئله جهان اسلام است ، تاکید کرد: وزارت امور خارجه از تمام قابلیت ها و قابلیت های خود برای حمایت کامل از فلسطین استفاده می کند و با غیردولتی همکاری کامل می کند. حمایت از فلسطین

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید