فولاد مبارکه همواره درک درستی از شرایط بازار و مشتریان داشته است


ساعت: 11:09
تاریخ انتشار: 31.05.1401
کد خبر: 1891664

رئیس انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران:

رئیس انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران که به همراه جمعی از اعضای هیئت مدیره و نمایندگان این سازمان از فولاد مبارکه بازدید کرده بود، در دیدار با مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه همواره درک درستی از این موضوع داشته است. شرایط بازار و مشتریان آن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد ضیایی رئیس انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با اشاره به تعاملات سازنده فولاد مبارکه اصفهان با این انجمن گفت: نه تنها در این شرایط که با افت قیمت مواجه هستیم، بلکه در هر شرایطی، سعی کردیم با گفت و گو و تعامل دوسویه مشکلات را مدیریت کنیم، در فرهنگ سازمانی فولاد مبارکه اینطور نیست که شرکت فقط منافع خود را در نظر بگیرد و نسبت به مشکلات صنایع پایین دستی بی تفاوت باشد.

وی با تاکید بر اینکه اگر از یک مرحله به بعد فرصت خرید از اعضای انجمن سلب شود، قطعا تولیدکننده اصلی متضرر می شود، گفت: بنابراین تلاش می کنیم شرایط را هم برای تولید فراهم کنیم و هم باید تلاش کنیم تا به بهترین شرایط دست پیدا کنیم. برای مشتریان بالادستی و پایین دستی، میان رده و نهایی با پیش بینی های اقتصادی موثر و درک صحیح از تولید، بازار و مشتری.

حامد ضیایی ادامه داد: این انجمن متناسب با کار تشکیلاتی ایجاد شد که قطعا به نفع کل گروه صنفی و مشتریان هر صنف و زنجیره فولاد بالادستی و پایین دستی خواهد بود. در همین راستا انجمن زیر نظر اتاق بازرگانی ایران که مجلس بخش خصوصی است تأسیس شد و معتقدیم نجات اقتصاد کشور از طریق اتاق بازرگانی امکان پذیر خواهد بود. بنابراین باید از کارآفرینی دولت کاسته شود و به ویژه اختیارات اقتصادی از کانال اتاق بازرگانی ایران و اتاق های استانی و شهرستانی به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه های فولادی ایران بابیان اینکه این انجمن دارای 600 کارخانه تولید سازه های فولادی در ایران در زیرگروه خود است، ادامه داد: بسیاری از اعضا با ظرفیت حدود 4 کارخانه صادرات به کشورهای منطقه را بر عهده دارند. میلیون تن

وی ظرفیت اشتغال حدود 40 تا 50 هزار نفر را در این حوزه اعلام کرد و با اشاره به اهمیت تولید محصولات باکیفیت در حوزه ساختمانی تصریح کرد: انجمن از دیرباز به این نکته توجه ویژه ای داشته است. از این رو سال هاست که کار صنعت ساختمان و سازه طراحی شده و در این راستا در تمامی کارخانه ها واحدهای طراحی و کنترل کیفیت ایجاد شده است. البته ما با طراحان و جامعه مهندسین مشاور و جامعه علوم فولاد سازه نیز تعامل داشتیم. در همین راستا از شرکت فولاد مبارکه برای شرکت در همایش آبان ماه دعوت کرده ایم.

ضیایی در خصوص نتایج نشست انجمن سازندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با مدیران فروش و بازاریابی فولاد مبارکه، اظهار داشت: جلسه خوبی بود. و مدیران فروش داخلی فولاد مبارکه هوشمندانه و منطقی خواسته های اعضای انجمن را شنیدند و مقرر شد راهکارهای ارائه شده نهایی و اجرایی شود.

بررسی اعتبارات بلندمدت به مشتریان فولاد و کاهش عرضه کالا

محمد تاجمیر ریاحی، مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه نیز در خصوص اهمیت و نتایج این جلسه گفت: این جلسه با هدف بهبود ارتباط مشتریان فولاد مبارکه و فلزی، بهبود تعاملات با انجمن فولاد مبارکه و سازه های فلزی، بهبود و ارتقای سطح کیفی آن برگزار شد. سطح کیفی محصولات فولاد مبارکه و شناسایی انتظارات مشتریان.

محمد تاجمیر ریاحی از موارد مفید و کاربردی مطرح شده در این جلسه خبر داد و گفت: یکی از این موارد استفاده از محصولات باکیفیت در سازه های فلزی بود که در این خصوص بحث و تبادل نظر شد و شرکت را بر آن داشت تا راهکارهای موثری در زمینه کیفیت محصول زمینه سازه های فلزی را دنبال و اجرا کنید تا در ساخت ساختمان از سازه های قوی تر و سبک تر استفاده شود. لذا در این راستا نیازها و انتظارات انجمن شناسایی شده است و امیدواریم فولاد مبارکه بتواند این انتظارات را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

وی با تاکید بر اینکه افت شدید قیمت ها در بازار و یافتن راهکارهای مناسب برای برون رفت از این شرایط، اهمیت برقراری تعامل بیشتر فولاد مبارکه و انجمن با سایر مشتریان را دوچندان کرده است، گفت: در پایان این جلسه پیشنهاداتی برای ارائه خدمات طولانی مدت ارائه شد. اعتبارات مدت دار مشتریان فولاد و کاهش عرضه محصول در بورس کالا مطرح شد و مقرر شد فولاد مبارکه این موارد را با هماهنگی وزارت حراست اجرایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید