فیلم‌های آواتار بعدی بهتر از این خواهند بود

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923300

جیمز کامرون کارگردان آواتار می گوید در فیلم های بعدی دنیاهای جدیدی را نیز کشف خواهیم کرد. می توانم بگویم قسمت های آخر بهترین خواهند بود. بقیه مقدمه بود، مثل چیدن سفره قبل از سرو غذا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جیمز کامرون، کارگردان فیلم‌های آواتار، برای اولین بار در یک مصاحبه ویدیویی جزئیاتی از آواتار ۳ را فاش کرد. او در این ویدئو می گوید قسمت بعدی این فیلم از نگاه لواک یکی از شخصیت های جدید فیلم روایت می شود.

در نتیجه، جیک سالی، قهرمان دو قسمت اول آواتار، جای خود را به پسرش لواک خواهد داد. جیمز کامرون در این مصاحبه گفت که فرنچایز آواتار برای هر یک از سه دنباله باقی مانده راوی متفاوتی خواهد داشت. جیک سالی با بازی سام ورتینگتون راوی فیلم‌های آواتار و آواتار بود. برای آواتار 3، پسر جیک لوواک (با بازی بریتا دالتون) نقش راوی را بازی خواهد کرد.

او می گوید جیک صداپیشه ما برای فیلم اول و دوم بوده و برای هر کدام از فیلم های بعدی راوی متفاوتی داریم. ما آن را از چشم یک شخصیت متفاوت می بینیم. فیلم سوم از نگاه لواک است.

به گفته ورایتی، این شخصیت کمی سرسخت است و سعی می کند به شهرت برادر بزرگترش ناتیم با بازی جیمی فلترز ادامه دهد. در فیلم بعدی، لواک اکنون فرزند ارشد سالی پس از مرگ نتیم است.

در حالی که جزئیات بیشتری در مورد Avatar 3 در دسترس نیست، کامرون همچنین یک قبیله جدید را در فیلم معرفی کرده است که با جیک سالی و خانواده اش مهربانی نمی کنند.

کامرون در مصاحبه با 20 دقیقه فرانسه گفت که در فیلم های بعدی “فرهنگ های متفاوتی با فرهنگ هایی که قبلا نشان داده ام وجود خواهد داشت”. می‌خواهم ناوی‌ها را از زاویه‌ای متفاوت نشان دهم، زیرا تا کنون فقط جنبه‌های خوب آنها را نشان داده‌ام.”


این کارگردان ادامه داد: در دو فیلم اول نمونه های منفی انسانی و نمونه های مثبت ناوی زیاد است. در «آواتار 3» برعکس عمل خواهیم کرد. همچنین در ادامه داستان شخصیت های اصلی، دنیاهای جدیدی را کشف خواهیم کرد. می توانم بگویم قسمت های آخر بهترین خواهند بود. بقیه مقدمه بود، مثل چیدن سفره قبل از سرو غذا».

دیدگاهتان را بنویسید