قانون جامع خدمات ایثارگران سالانه 126 تریلیون تن اعتبار می دهد / تغییر وضعیت 34000 جانباز کشور

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802483

محمود پاکدل با اعلام اینکه بخشهای مهمی از اجرای قوانین جامعه ایثارگران احصاء و کار کارشناسی شده است، گفت: نیاز واقعی اجرای این قانون 126 هزار میلیارد تن در سال است در حالی که وام مصوب 31 هزار و 600 است. میلیارد تن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، محمود پاکدل امشب در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: همه کارکنان از جمله مدیران بنیاد شهید باید در جهت ارتقای خدمات رسانی به جامعه تلاش کنند. شهدا

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارائه خدمات به ایثارگران به سریع ترین و بهترین شکل ممکن و تسهیل در ارائه خدمات به این بستگان از جمله خدمات الکترونیکی از دیگر موارد است اما بنیاد اقدام کرده است. در بحث خدمات الکترونیک گام های خوبی برداشته و تلاش می کند تا شهدا بتوانند اکثر خدمات مورد نیاز خود را در منزل دریافت کنند.

پاکدل با اشاره به اینکه انقلاب ما تداوم نهضت عاشورا است، تصریح کرد: فرهنگ ایثار باید بیش از گذشته در جامعه گسترش یابد و این وظیفه همه کارکنان است.

وی تصریح کرد: استان ها باید در تدوین برنامه ها و سیاست های بنیاد شهید نقش آفرینی کنند و از این رو اختیاراتی به روسای دستگاه های استانی داده شد.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران گفت: و تعداد زیادی مواد.

این مسئول با بیان اینکه بخشهای مهمی از اجرای قوانین جامعه ایثارگری محاسبه و کار کارشناسی شده است، تصریح کرد: نیاز واقعی اجرای این قانون 126 هزار میلیارد تن در سال و اعتبار مصوب 31 هزار است. و 600 میلیارد تن.

503f2276 145e 48c1 950e 70d870677048 خبر خاکستری

وی با اشاره به تغییر وضعیت بند د تبصره 20 گفت: قانون در این بند هیچ کاستی را نمی پذیرد و همه باید تلاش کنند تا این قانون را به درستی اجرا کنند.

پاکدل با بیان اینکه باید بیش از 272 هزار نفر توسط فرزندان شهدا مشغول به کار شوند، افزود: همه استان ها باید برای تحقق این امر اقدام کنند.

وی گفت: 34 هزار نفر از جانبازان در سازمان اداری و کارگری برای روند تغییر وضعیت در دستگاه ها و ادارات دولتی تحت پوشش وزارتخانه ها حضور دارند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه آرامش و اقتدار امروز مرهون خون شهداست افزود: همه ما وظیفه داریم برای ارتقاء و شهادت تلاش کنیم.

علی شیرازی گفت: سردار دلها حاج قاسم سلیمانی شهدا را محور عزت و عزت خواند و همه باید از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تکریم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان شهدا، گفت: امروز وظیفه و رسالت سنگینی برای ادامه راه شهدا داریم.

شیرازی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای تجلیل و خدمت به جامعه ایثارگران و خانواده های معظم ایثارگران، گفت: تکریم خانواده شهدا و جانبازان وظیفه ای است که همه وزرا باید همواره در برنامه ها و دستور کار خود داشته باشند.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: باید اصل تکریم و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را به بهترین نحو رعایت کنیم.

حجت الاسلام جواد یوسف پور، مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه باید شأن و منزلت شهدا را پاس داشت، تاکید کرد: مسئولیت و جایگاهی که به همه داده می شود فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی افزود: همه باید نسبت به مسئولیت خود به وظایف خود عمل کنند و فرقی نمی کند که چه سمت و مسئولیتی دارند.

92117a27 bb4f 4f2d 8752 98609fa5dd73 خبر خاکستری

به گزارش بالا، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی سعید کهنسال را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران منصوب کرد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور در تاریخ 27 اسفند ماه سال جاری به سمت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران منصوب شد.

سعید کهنسال مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این انتصاب، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید