قانون جزا؛ قتل و خونریزی / ضد حقوق بشر که فقط برای آمریکا و حامیانش مطلوب است


زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878871

«حقوق بشر» به سبک آمریکایی مترادف با قتل، خونریزی، قتل و جنایت است و هفته حقوق بشر آمریکا فرصتی برای توضیح جنایت آمریکایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اروم نیوز، در تعریف «حقوق بشر» آمده است: «اینها آزادی ها، مصونیت ها و منافعی است که همه انسان ها باید بتوانند از طریق ارزش های پذیرفته شده مدرن، اعم از حقوق اساسی و طبیعی، مطالبه کنند.»، همه انسان ها. بدون در نظر گرفتن ملیت، مذهب، نژاد یا جنسیت، حداقل حقوق را دارند و دولت ها در روابط بین الملل به این حداقل حقوق احترام می گذارند.»

در واقع، حقوق بشر اساسی ترین حقوقی است که یک فرد می تواند به عنوان یک شخص داشته باشد و هیچ ربطی به نژاد، مذهب، شهروندی یا جنسیت ندارد.

«اما در دنیای امروز، افرادی هستند که مدعی حقوق بشر هستند که نه انسان ها را می دانند و نه می دانند حقوق بشر برای آنها چه معنایی دارد. آنها از “حقوق بشر” تنها به عنوان وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود و مشروعیت بخشیدن به اعمال خود استفاده می کنند.حقوق بشر را “به نفع خود” تفسیر کنید.

کشورهایی مانند ایالات متحده از حقوق بشر برای اعمال فشار بر سایر کشورها برای رسیدن به اهداف سلطه جویانه خود استفاده می کنند که منجر به ناامنی، جنایت و کشتار مردم بیگناه می شود و ایران بیشترین آسیب را از آمریکا متحمل می شود. از حمله به هواپیمای مسافربری گرفته تا ترور و انفجار دفتر حزب جمهوری، بمب شیمیایی بر فراز سردشت که آمریکا در همه آنها نقش مستقیم یا غیرمستقیم داشت.

«حقوق بشر» به سبک آمریکایی مترادف با قتل، خونریزی، قتل و جنایت است و هفته حقوق بشر آمریکا فرصتی برای توضیح جنایت آمریکایی است.


ارائه پرونده حقوق بشر آمریکا به عنوان نمونه ای از «تبیین جهاد»

رئیس هفته بازنگری حقوق بشر آمریکا گفت: آمریکا همواره با رفتارهای ظاهری ملت ها در حوزه حقوق بشر برخورد کرده و در عین حال بر خلاف آن عمل کرده و باید. چهره ضد حقوق بشری آنها باید آشکار شود و در برگزاری مراسم در این ایام به طور قطع به نگاه «جهاد تبیین» و روایت واقعی جنایات آمریکا توجه شود.

وحید جلال زاده افزود: دولت استکباری آمریکا همواره ضمن اقدام علیه خود با دولت ها و ملت ها رفتارهای حقوق بشری ظاهری داشته است و زمان آن فرا رسیده است که روند ادبیات زشت، توهین آمیز و زورگویانه و استکبار در مقابل استعمار را به دولتمردان آمریکایی ادامه دهد. در مواجهه با معضل حقوق بشر، به ویژه در ایران، با افشای جنایات و ظلم ملت ایران در حوادث تیرماه، چهره ضد بشری آنان را بازخوانی و افشا کنیم.

وی بیان می کند: ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر 1360 در مسجد ابوذر تهران تا فاجعه هفتم تیر و شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش و انقلاب اسلامی با حمایت و تشویق آمریکا و حمله شیمیایی دولت مزدور و بعثی صدام به شهر سردشت و ترور امام جمعه یزد، شهید آیت الله صدویی (باز هم با حمایت و تشویق آمریکا) و هدایت یک هواپیمای مسافربری ایرانی در خلیج فارس توسط ناو جنگی آمریکا اثبات حقوق بشر.

جلال زاده گفت: این اتفاقات نه تنها در زمان خود بلکه در طول سالیان متمادی آنقدر برای ملت ما تلخ بوده که خاطره هر یک از این وقایع تاریخی تنها در فصل جدید جبهه سلطه و استکبار جهانی به طور مستقیم یا تشویق و حمایت تروریست ها از جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی امان ملت ایران با مفاسد جهانی ما را به یاد شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار می اندازد.

وی افزود: البته حوادث تلخ این روزها مصداق نقض حقوق بشر توسط نظام سلطه طلب آمریکاست و اگر بخواهیم کارنامه همه سیاه پوستان آمریکا و دخالت و رفتار زشت دولتمردان آمریکایی و مستکبران را بخواهیم. نظام قبل و بعد از انقلاب.» برای انقلاب اسلامی و مقابله با دخالت ها و شرارت های آمریکا در دیگر کشورهای مستقل و حتی متحدان آنها زمان بیشتری می طلبد و البته این رفتارهای استکبار بارها مورد تأکید ائمه انقلاب اسلامی بوده است. .


حقوق بشر به سبک آمریکایی مترادف با جنایت است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به جنایات آمریکا گفت: حقوق بشر آمریکایی مترادف با دزدی و خونریزی، خشونت و کشتار زنان است. و بچه ها.”

مهدی عیسی زاده گفت: تجهیز گروه های نیابتی برای کشتار مردم بی گناه، سلاح های صدام علیه ایران، بمباران شیمیایی سرداش توسط رژیم بعث عراق و حمله به هواپیمای مسافربری از جمله مواردی است که دولت های غربی و آمریکا علیه آن ها هستند. دولت ها و مدافعان حقوق بشر مرد ساکت بود و هیچ کدام را محکوم نکرد.

وی افزود: حقوق بشر به سبک آمریکایی به معنای قضاوت بر اساس ترجیحات و منافع سیاسی است، یعنی معرفی یک قاتل و جنایتکار برای جایزه صلح نوبل، زیرا با شما و به نفع شماست، اما علیه کشتار مسلمانان. و مردم بی گناه. دنیا. “خفه شو.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق بشر آمریکایی، حقوق بشری مفروض و دروغین مبتنی بر مصالح سیاسی و خلاف دین و کرامت انسانی است.


حقوق بشر آمریکایی به معنای جنجال، دروغ، جنایت و خونریزی است

این کارشناس ارشد سیاسی به خبرنگار ما گفت: متأسفانه در دنیای امروز حقوق بشر و مسائلی از این دست به ابزاری برای حفظ منافع غیرقانونی قدرت های بزرگ تبدیل شده است.

آیا سعیدی اکدم با بیان اینکه اقدامات آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و امثال آن مصداق بارز حقوق بشر به سبک آمریکایی است، افزود: می گیرد.

وی گفت: مناسبت هایی مانند شهادت شهید بهشتی و یارانش، 17 هزار شهید ترور ما، ترور رئیس جمهور و نخست وزیر، ترور دانشمندان، ترور دانشمندان و هشت سال پاسداشت مقدس، همه مصداق آن هستند. حقوق بشر آمریکایی.»

وی گفت: حقوق بشر برای ایالات متحده و دوستانش به نفع ایالات متحده و قدرت های آن است.


آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است

امام جمعه میاندوآب نیز در این باره گفت: آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر است و جنایات آنها در تاریخ نشان از این دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: آمریکا به نام دموکراسی و خدمت به بشریت مرتکب انواع جنایت ها شده است که بمباران شیمیایی هیروشیما و ناکازاکی در جهان است.

وی افزود: امروز شاهد حقوق بشر آمریکایی در سرزمین های اشغالی و در کشورهایی هستیم که حاکمان ظالم آنها مورد حمایت آمریکا و استکبار جهانی هستند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه حقوق بشر آمریکا همان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی است، تصریح کرد: اگر آمریکا واقعا برای حقوق بشر تلاش می کند چرا از جنایتکاران حمایت می کند؟

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه آمریکا امروز به بهانه های مختلف به دنبال گسترش دموکراسی آمریکایی در جهان و خاورمیانه است، گفت: حقوق بشر آمریکایی مترادف با قتل، کشتار و خونریزی است.

حسن زاده کودتا در آمریکای لاتین، آفریقا و حمایت از رژیم های دیکتاتوری در جهان را تنها نمونه حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی در جهان دانست.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه حقوق بشر آمریکایی در دنیا مردود است، افزود: این حقوق بشر و دموکراسی آمریکایی همان قتل، خونریزی و قتلی است که آمریکا به بهانه های مختلف به دنبال گسترش آن در جهان است.


حقوق بشر برای آمریکایی ها یک افسانه است

آمریکایی ها نیز در سال های اخیر با تحریم برخی مواد مخدر، دشمنی مستقیم خود با مردم ایران را علنی کرده اند. تحریم بین المللی مواد مخدر نمونه بارز جنایت علیه بشریت است که همواره توسط مدافعان حقوق بشر علیه مردم در سراسر جهان مرتکب شده است.

بمباران شیمیایی سردشت، کشتار نخبگان، تیراندازی به هواپیمای مسافربری، تجهیز تروریست ها در خارج از کشور، حمایت از گروهک تروریستی فرقان و …. تنها گوشه ای از جنایات آمریکایی ها علیه مردم مظلوم ایران اسلامی است. مردم این ملت مظلوم ایران و همه آزادگان جهان باید دست آمریکا را بگیرند و این حکومت جنایتکار را در نظر افکار عمومی جهان به پای میز محاکمه بکشانند.

تاریخ به وضوح نشان می دهد که حقوق بشر از دیدگاه آمریکا افسانه ای بیش نیست و امروز حتی ساده ترین مردم جهان نیز دریافته اند که نه تنها دولت های آنها هیچ اعتقادی به حقوق بشر ندارند، بلکه ایالات متحده نیز باید به آن اعتقاد داشته باشد. از غیر انسانی ترین کشورهای تاریخ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید