قرارداد ترکمنچایی در شورای شهر تبریز/ هزینه ۳ میلیونی بیمارستان خصوصی!


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 30.04.1401
کد خبر: 1884575

کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای شهر تبریز گفت: در دوره گذشته قراردادی شبیه ترکمنچا در کمیسیون سرمایه گذاری در خصوص پارک حاشیه ای منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، روح اله رشیدی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: سعی کردم تا حد امکان در جلسات شورای شهر و کمیسیون شهروندی غیبت کنم و از آبان ماه به عنوان مرکز پژوهشی شورای شهر مشغول به کار هستم. . “

وی با اشاره به محورهای مطرح شده در کمیته عمران، حمل و نقل و ترافیک افزود: 10 بار قطار شهری، 6 بار تقاطع همسطح، 12 بار اجرای ساختمان، 4 برابر بودجه و اعتبارات در خصوص ایجاد خزانه متمرکز، 7 برابر حمل و نقل و بار ترافیکی افزایش یافته است.

عضو شورای شهر تبریز به چند پروژه نیمه تمام اشاره کرد و گفت: پروژه های آیسان، هفت ستاره، مرکز فرش و هشت بهشت ​​از پروژه های باقی مانده شورای شهر چهارم است که به دلیل عدم تدبیر و عدم پیشرفت ویژه آغاز شد. ساخته شده است.

وی افزود: 52 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به کارکنان پتروشیمی و پالایشگاه استفاده شد که هزینه نگهداری و استفاده از آنها بیش از هزینه دریافت 912 میلیون برای این سرویس بوده است. اتوبوس ها آزاد می شوند.

رئیس کمیسیون شهرسازی این شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات پارک حاشیه ای تبریز گفت: در دوره گذشته قراردادی شبیه ترکمنچا در سازمان سرمایه گذاری در خصوص پارک حاشیه ای منعقد شد که حتی چشمان دادستان را باز کرد. مشمول این قرارداد و موارد زیر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ارزیابی متوسطی از عملکرد شورای ششم می دهد، افزود: نگاه شورای قبلی به مناطق حاشیه نشین، سکونتگاه های غیررسمی و شهرداری با وجود نص صریح قانون محدود به تنظیم این مناطق بود. که شهرداری را موظف به ایمن سازی این مناطق کرده است

رشیدی تاکید کرد: پیگیر صدور پروانه و پروانه ساختمانی برای تعمیر سکونتگاه های غیررسمی و حاشیه ای هستیم که هم برای شهرداری درآمد دارد و هم از فساد جلوگیری می کند.

این عضو شورای شهر در پاسخ به سوالی مبنی بر برگزاری هفته فرهنگی تبریز در اشتوتگارت آلمان گفت: در مورد هفته فرهنگی اشتوتگارت و خواهرخواندگی باید بگویم چون سابقه خوبی نداشتیم از نزدیکان خود پرسیدیم. برای ارائه دستاوردهای گذشته و بیان جزئیات، اما اعضای کمیسیون فرهنگی از این اتفاق قانع نشدند.

وی با وجود اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از سی ام باخمن تصمیمی نگرفته است، افزود: بهتر است به جای رها شدن از هفته فرهنگی، کارهای نیمه تمام گذشته را تمام کنیم. دوم، چرا می رویم آنجا؟» بعد از پرداخت پول و آمدن به تبریز.

رشیدی درباره موضوع احیای سازمان ورزش شهرداری گفت: در بحث سازمان ورزش باید بگویم با ایجاد تشکل مشکلی حل نمی شود و به ناچار مانند گذشته به سمت ورزش حرفه ای می رود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کلینیک های درمانی شهرستان را رصد می کند، افزود: از شیخ الرئیس خواستیم که آنها را که به 100 درمانگاه مجرد تبدیل شده است تخلیه کند.

رئیس کمیته سازندگی شورای شهر تاکید کرد: من کاملا مخالف دهکده سلامت هستم چرا که همه خدمات باید به صورت متعادل در سطح شهر توزیع شود.

وی افزود: متأسفانه اقوام در خصوص پرداخت مالیات برای مشاغل قانع نشدند و پرداخت مالیات برای پزشکان، نمایندگی های خودرو و حتی آرایشگاه های زنانه متاسفانه مورد تایید قرار نگرفت.

علیرغم اینکه پزشک شورا مخالف افزایش حق الزحمه مشاغل پزشکی بود، گفت: حق الزحمه مشاغل از بیمارستان های خصوصی سالانه 3 میلیون تومان است که در واقع در مقایسه با تحمیل ترافیک و مسائل دیگر زیاد نیست، اما ما خدمات آنها را انکار نمی کنیم و از زحمات آنها قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید