قطعنامه نهایی در 9 ژانویه؛ ما خواستار اقدامات انقلابی برای حفاظت از عناصر مقاومت هستیم

ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796451

در قطعنامه پایانی قانون نهم تاکید شده است: با رصد و پیش‌بینی، اقدامات به موقع و پیشگیرانه و بازدارنده همه مسئولان کشور، نهادها و نهادها، انقلابیون عرصه فرهنگ و رسانه را در مقابله با جنگ‌های نوظهور انقلابی می‌خوانیم و انتظار اقدام را داریم. ما یک راه انقلابی، به موقع، مؤثر و هوشمندانه برای حفاظت از عناصر مقاومت داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز شرکت کنندگان در بیش از 800 شهر کشور با صدور قطعنامه ای 18 دی ماه را روز معجزات الهی و مظهر وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی در سراسر استان گرامی داشتند. شورش های جدید را محکوم کرد.

متن این قطعنامه به شرح زیر است.

به نام خدا

﴿ آنها نور خدا را در نور خود می جویند و خدا نور نور است و کافران نور هستند.

18 آذر روز بصیرتی و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی و تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایت است. حماسه بی بدیل مردمی و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در راهپیمایی بزرگ و باشکوه، شورش آمریکایی صهیونیستی را به دام انداخت، اینک در دوازدهمین سالگرد این حماسه ماندگار و دومین سالگرد شهادت سردار با حمد و سپاس خداوند متعال و با ندای محکم و خصمانه «الله اکبر خامنه‌ای مقام معظم رهبری» مقاومت را اعلام می‌کنیم:

1- نهضت مردمی ایران در 8 دی 1388 مظهر قدرت الهی، ولایت مداری، دشمن شناسی، موقعیت گرایی، بصیرت، همبستگی ملی و ارتجاع عاشورایی در سراسر کشور با حضور همه سلیقه ها و شخصیت های ملت ایران و پشتیبان این امر بود. روز زنده حماسه 9 دی ابتکار واقعاً الهی و انقلابی رهبر فرزانه و عاقل انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است. ما او را محکوم می کنیم.

2- تظاهرات عاشورای ملت ایران در 8 دی 1388 دفاع کامل از اسلام و انقلاب اسلامی و رهبری و برائت و مقابله همه جانبه با دولتهای غربی مداخله گر در امور و فتنه ایران بود. وی همچنین صیانت از نعمت های بی بدیل نظام اسلامی، ولایت فقیه و رهبری را یک وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار اغتشاشات می داند. ما اسلام را اعلام می کنیم و رهبر از جان ما عزیزتر است.

3. شورش صهیونیستی 2009 آمریکا یک کودتای بین المللی با استفاده از تجربه انقلاب های رنگی و تکنیک های جنگ نرم برای سرنگونی جمهوری اسلامی ایران بود که با قدرت الهی، رهبری فرزانه، بصیرت، دشمنی و مواضع امام خامنه ای ایران در هم شکست. ; اینک هر اقدامی را که به قصد بیان یک روایت تحریف شده و غیرواقعی باشد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جای مظلوم و مظلوم و حق و باطل را تغییر دهد و اقدامی مذبوحانه برای توجیه قیام باشد محکوم می کنیم. جنبش.

4. ما سیاست خصمانه آمریکا جنایتکار و رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان و مزدوران آنها در فتنه جدید را به شدت محکوم می کنیم و صراحتاً اعلام می کنیم که مردم ایران هیچ اقدامی را بی پاسخ نخواهند گذاشت و مانند حماسه 9 ژانویه مردم ایران در عرصه های جدید پیروز خواهند شد.

5- تلاش مجدانه خادمان، نویسندگان، وعاظ و همه هنرمندان و فعالان فرهنگی و رسانه ای در جهاد قصه گویی و تبیین و دفاع از عوامل مقاومت و استقامت، مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، جبهه مقاومت. ، و دفاع از روایت صحیح همه وقایع تاریخی که هویت و پشتوانه نظام را ایجاد می کند.

6- رصد و پیش‌بینی، اقدامات به موقع و پیشگیرانه و بازدارنده همه مسئولان کشور، نهادها و سازمان‌ها، شخصیت‌های انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه در مواجهه با جنگ‌های نوظهور از جمله جنگ تحریفی، شناخت و عملیات روانی دشمن برای شک و تردید می‌خواهیم ارکان نظام را تضعیف کنیم، ناامید کنیم، سیاه‌نمایی کنیم، کشور را بی‌ثبات کنیم، داستان‌های کذب و غیرواقعی تولید کنیم و انتظار اقدام انقلابی، به‌موقع، مؤثر و هوشمندانه برای حفاظت از عوامل را داریم. مقاومت.

درود بر شما و خداوند شما را بیامرزد و برکت دهد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

من نمی دانم 1400

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید