قمی ها را در یک رانندگی خانوادگی به راهیان نور ملاقات کنید


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1817181

ابوالحسنی با بیان اینکه تردد به سمت راهیان نور جنوب و کرمان در کوم افزایش یافته است، گفت: تزریق سه نوبت واکسن کرونا توسط راهیان نور، راویان و کارکنان ملاک شرکت در این اردو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین ابوالحسنی مسئول راهیان نور استان کوم در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا گفت: ارسال راهیان نور از استان کوم از 10 اسفند 1392 آغاز شد و تا 9 فروردین 1401 ادامه خواهد داشت. گروه 8 هزار نفری از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند و همین تعداد خودرو نیز به صورت خودجوش از کوم به منطقه تردد می کنند و اقدامات لازم برای اسکان این افراد انجام می شود.

وی افزود: تمرکز بر این است که سفر راهیان نور جهت گیری و مردمی باشد، امسال اعزام به صورت ترکیبی انجام شد اما سازمان ارتش در تلاش است تا همه چیز را عمومی کند.

ابوالحسنی تصریح کرد: تاکنون حدود سه هزار نفر اعزام شده اند، دانش آموز راهیان نور 14 و 14 اسفند 1400 اعزام، خواهران با 8 اتوبوس و برادران در 19 اسفند 1389 با 6 اتوبوس اعزام شدند. راهیان نور با اتوبوس دانش آموزی اعزام شد.توجه به وضعیت به صورت مجازی صورت گرفت.

رئیس راهیان نور استان کوم گفت: در این سفرها برنامه های فرهنگی مختلفی از جمله در پادگان شهید زین الدین اندیمشک تدارک دیده شده است. راوی در کاروانیان قرار دارد.

ابوالحسنی ادامه داد: کاروان های اعزامی از استان کوم به مدت چهار روز از یادمان های فکه، دهلاویه، فتح المبین، طلائیه، شلمچه و معراج شهدای محمود وند بازدید می کنند که دو روز از این یادمان ها برای بازگشت برنامه ریزی شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه اردوها در دو سال گذشته به دلیل شرایط تاج تعطیل بوده اند، استقبال خوبی از سوی مردم کوم صورت گرفته است.

رئیس راهیان نور استان کوم تاکید کرد: ملاک اطلاع رسانی راهیان نور تزریق واکسن است، بنابراین کسانی که به عنوان نمازگزار، قصه گو و کارکنان در این اردوگاه ها تزریق شده اند سه دوز کرونا تزریق کرده اند. واکسن که مشکلات بهداشتی باید در مناطق عملیاتی پایش شود.

ابوالحسنی افزود: راهیان نور در مناطق عملیاتی غرب کشور اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح و اعزام ها از اوایل تیرماه تا اواخر شهریورماه ادامه دارد و این یکی از برنامه های زیارتی راهیان نور غرب خواهد بود.

وی گفت: ثبت نام معابر عمومی از طریق پایگاه ها و حوزه های بسیج و ثبت نام خودروهای شخصی در چهار ایستگاه واقع در شهر قم در رشته کوه های خضر، محدوده شهری خیابان اراک، مسجد فاطمه الزهرا(س) انجام می شود. ، پردیسان و حرم مطهر من معصومه (س) انجام داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید