قوانین پراکنده، متعدد و متناقض از موانع اصلی تولید و اشتغال پایدار در کرمانشاه است.

ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791352

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه:

امیر یاوری پراکندگی، تعدد و تضاد قوانین را مانع اصلی تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان کرمانشاه دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر یاوری در گفت و گو با مرصادنیوز با بیان اینکه برای رهایی از بحران کم آبی چاره ای جز توسعه کشت های گلخانه ای نخواهیم داشت، گفت: در این مسیر هیچ برنامه ای نداریم و نیازی به نگرانی برای حذف برندگان نداریم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزود: قوانین پراکنده، متعدد و متعارض از موانع اصلی تولید و اشتغال پایدار در کرمانشاه است.

وی همچنین خواستار رفع موانع توسعه کشت های گلخانه ای شد و گفت: اکنون که شرایط لازم برای نظارت مستمر فراهم شده است، دستگاه هایی که نه تنها به تعهدات خود برای شناسایی قوانین مزاحم در کشور عمل می کنند، باید کند شود. در عوض، آنها را از حضور در مراجع مربوطه و برخورد قانونی با آنها جلوگیری می کنند.

یاوری همچنین با بیان وضعیت توسعه کشت های گلخانه ای گفت: سطح زیر کشت گلخانه ای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نسبت به سال تولید، نگهداری و توقف 70 درصد کاهش داشته است. موانع موجود که این مهم را شکل داده و صدمات جبران ناپذیری به تولید و اشتغال استان وارد کرده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه در پایان گفت: این سازمان با ارائه خدمات در نزدیکترین نقطه به محل سکونت کشاورزان، بخش کشاورزی را از 190 روز به 20 روز کاهش داده است، اما متاسفانه اخیراً 460 روز وقت داشتیم. در گلخانه دلایل شناسایی و متعاقبا اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید