قوای سه گانه را می توان برای ورود به عرصه های تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تکمیل کرد


ساعت: 11:02
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819945

اسماعیل حسین زهی گفت: سه قوه را می توان برای ورود به عرصه تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تکمیل کرد که البته تاکنون گام های مثبتی برداشته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به نامگذاری شعار سال داشته اند و چندین سال از آن می گذرد، ممکن است قوه قضائیه نیز روی موضوع رسیدگی متمرکز شود. او به تولید بازگشت. چرخه بازداشت توسط بانک ها و موسسات مالی، زیرا در این صورت دوباره اشتغال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه در حوزه کمک های دانش بنیان باید کمک هایی کرد تا توان علمی خود را به فعلیت برسانیم، افزود: در این زمینه دولت می تواند گام های مثبتی بردارد، البته مجلس یازدهم توانسته است در حوزه دانش نیز ورود پیدا کند. -مبتنی بر مراکز دانش

حسین زهی گفت: سه قوه را می توان برای ورود به عرصه تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی تکمیل کرد که البته تاکنون گام های مثبتی برداشته شده است.

وی گفت: بسیاری از کارخانه هایی که از چرخه تولید خارج شده اند با فشار وارد چرخه تولید شده و در اشتغال نیز نقش داشته اند.

عضوهیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سه قوه توانسته اند با هماهنگی در این زمینه ها حرکت کنند، گفت: در چند سال اخیر قوانینی وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید