تولید موتور محرکه جامعه و دانش بنیان و اشتغال زایی جلوه های آن است


ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: 1401/01/07
کد خبر: 1818041

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه در سرپل ذهاب:

حجت الاسلام سید جواد حسینی گفت: شعار امسال بر مبنای تولید به عنوان موتور محرکه جامعه مبتنی بر دانش و اشتغال زایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید مبتنی بر دانش و اشتغال، اظهار داشت: این موضوع به عنوان شعار سال در این سال انتخاب شد. توجه.

وی افزود: اساس ائمه انقلاب و اهداف اصلی نظام، آمادگی برای تشکیل حکومت جهانی ائمه عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و از این رو شعار 1401 نقش اساسی دارد. در ساختن تمدن نوین اسلامی».

سخنگوی ولی فقیه در سرپلذهاب گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به بصیرت و نگاه کل نگر به مشکلات کنونی کشور همواره شعار سال را برای ارائه راهبرد و راه حل برای مشکلات انتخاب می کنند. شعار آن سال ها را برای رفع این مشکلات تعیین کرد و سال 1401 در این راستا به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی ثبت شد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: با همت مسئولان و مردم در سال 1401 با توجه جدی و اقدام این شعار سال کشور از مشکلات سال به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی خارج می شود.

وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری تولید اکسیری است که مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند و این کلیدواژه در سال های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرپل ذهاب اذعان داشت: شعار امسال بر مبنای تولید به عنوان موتور محرکه جامعه مبتنی بر دانش و اشتغال زایی است. بیایید در بین افراد مختلف به خصوص در نسل جوان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید