قیمت پوشاک در زنجان نسبت به سایر استان ها بالاتر است

ساعت: 20:42
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795923

رئیس سازمان صمت استان با اشاره به برگزاری نمایشگاه پوشاک و کفش بهمن ماه زنجان گفت: این نمایشگاه برای جلوگیری از تورم پوشاک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موجرسا; ناصر فغفای ظهر امروز در مرکز تنظیم بازار استان با اشاره به سیاست ها و پیگیری های استانداری زنجان برای ایجاد سامانه قیمت گذاری، گفت: نسبت به سایر استان ها.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش قیمت پوشاک در استان گفت: برای کاهش سریع قیمت ها یکی از پیشنهادات برگزاری نمایشگاه ها عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک در استان است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه رایزنی های لازم برای برگزاری نمایشگاه های پوشاک انجام شده است، گفت: این نمایشگاه با حضور واحدهای تولیدی پوشاک، کیف و کفش برگزار می شود و در این نمایشگاه اولویت با تولیدکنندگان داخلی است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه لباس، کیف و کفش در بهمن ماه، تصریح کرد: در هفته ای که در آن از جایگاه بانوان تجلیل می شود، برای ترویج مد و لباس اسلامی و توسعه فرهنگ عفاف از علاقه مندان دعوت به عمل می آید. مردم برای شرکت در این نمایشگاه

ففوری با بیان اینکه شرکت های مالکیت صنعتی می توانند برای حضور در نمایشگاه در قالب صنایع کوچک یارانه پرداخت کنند، افزود: در صورت صدور مجوزهای لازم برای برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس، این امر می تواند مشوق مهمی برای تولیدکنندگان استانی باشد. ‘.

وی با اشاره به ظرفیت شهرستان هیدج در تولید کیف و کفش، ادامه داد: در این راستا از هیدج که ظرفیت بالایی برای تولید کفش در استان دارد در این نمایشگاه استفاده می شود که تلاش می شود استقبال شود. این نوع محصول تحویل مستقیم.”

وی با اشاره به اینکه بر اساس برآوردهای اداره کار، تعاونی اجتماعی این منطقه غرفه ای به مساحت 300 متر رایگان برای مشاغل خانگی و تعاونی های کوچک در نظر گرفته است، گفت: اداره کل حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور تامین منازعات مسکن با واحدهای تولیدی سایر استان ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید