اجاره بها بالا دلیل گرانی پوشاک زنجان است / زنجان یکی از سه استان گران قیمت در زمینه پوشاک است.


ساعت: 15:03
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809659

رئیس سازمان صمت استان زنجان با اشاره به دلایل گرانی پوشاک در زنجان گفت: کرایه های بالا در خرده فروشی ها دلیل گرانی پوشاک در زنجان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اینکه در حوزه نظارت، نظارت بر کالاهای اساسی از مردادماه به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است، افزود: صمت 6 بازرس را در این زمینه به سازمان جهاد کشاورزی منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه صمت بر کالاهای غیرکشاورزی مانند آهن، فولاد، سیمان، بتن و موارد مشابه نظارت بیشتری دارد، گفت: تا پایان سال صمت باید نظارت بیشتری بر پوشاک، کیف و کفش داشته باشد که این امر در اولویت قرار دارد. .

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: نظارت بر مرغ، تخم مرغ، گوشت، نان، میوه شب عید و … که در سال های گذشته بر عهده سازمان صمت بود، امسال بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است. یکی از سه استان گران قیمت کشور در زمینه پوشاک است.

وی با اشاره به دلایل گرانی پوشاک در زنجان، ادامه داد: گرانی پوشاک در زنجان دلایل متعددی دارد که یکی از آن ها بالا بودن قیمت کرایه خرده فروشی ها در زنجان است.

فغفوری با بیان اینکه اکثر اصناف پوشاک برای خودشان واحد تجاری نیستند و اجاره می دهند، گفت: یکی دیگر از دلایل گرانی پوشاک این است که بازار پوشاک زنجان محدود به جامعه آماری استان است و از استان های دیگر خرید می کنند. به زنجان نیامده و مقدار لباس فروخته شده کم است.

وی با بیان اینکه به دلیل فروش کم پوشاک در زنجان، دخل و خرج متناسب نیست و به همین دلیل گران می شوند، افزود: اینجا زنجان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید