لجبازی تلویزیونی با باشگاه استقلال

نکته عجیب در پخش تلویزیونی دیدار تیم های استقلال و سپاهان این بود که با توجه به تعداد زیاد پنل های تبلیغاتی در جلوی ورزشگاه، صدا و سیما از این مسابقه به گونه ای فیلمبرداری کرد که قسمت بالایی قاب تصویر حداکثر ال ای دی های تبلیغاتی پایین را در نزدیکی محیط زمین نشان می دهد که باعث می شود محل تایمر و نام تیم های استقلال و سپاهان در وسط زمین و اغلب در جایی که توپ در جریان است قرار بگیرد! این مشکل از چشم کاربران اینترنت در فضای مجازی پنهان نماند و خیلی سریع نسبت به این مشکل واکنش نشان دادند.

در 45 دقیقه نیمه اول، حداکثر به مدت 20 یا 30 ثانیه، تصاویر روی سکوهای مقابل جایگاه که تبلیغات باشگاه استقلال پخش می شد، پخش می شد و در دقایق باقی مانده، چهره بیژن حیدری یا بازیکنان قابل مشاهده بودند.

در این نیمه تصاویر تلویزیونی به گونه ای بود که درک برنامه های تاکتیکی تیم ها از محل قرارگیری بازیکنان در نقاط مختلف زمین بسیار سخت بود. به نظر می رسد اختلاف نظر مسئولان باشگاه استقلال و مدیران تلویزیون فراتر از این حرف هاست و البته در این بین بیننده تلویزیون محکوم به تماشای تصاویر عجیب و غریب از صفحه تلویزیون است.

دیدگاهتان را بنویسید