لجبازی دوباره سرمربی استقلال مقابل کی روش

لجبازی دوباره سرمربی استقلال مقابل کی روش

پس از پایان اردوی تیم ملی، ریکاردو ساپینتو، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ تیم ملی و صالح حردانی، مدافع راست اتریشی، مدافع راست کارلوس کی روش را در ترکیب اصلی استقلال کنار گذاشت.

این دو بازیکن جزو 6 بازیکن استقلالی بودند که به اردوی تیم ملی دعوت شدند و جزو سه نفری بودند که در نهایت به همراه سیدحسین حسینی راهی اتریش شدند اما از این سه بازیکن تنها حسین حسینی در دو بازی اخیر در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت. بازی ها.

به نظر می رسد شاگرد سابق کارلوس کی روش (ساپینتو) قصد دارد به سرمربی تیم ملی ایران ثابت کند که برای ترکیب استقلال نیازی نیست و نیازی به بازیکنان ملی پوش نیست.

هواداران استقلال در صفحات مجازی در اینستاگرام و کانال های تلگرامی با اشاره به این موضوع عصبانی بودند و معتقد بودند که سرمربی استقلال به دو چهره جوان، خوب و آینده دار استقلال به خاطر لجبازی با سرمربی تیم ملی ظلم می کند.

لازم به ذکر است؛ ابوالفضل جلالی در دیدار تیم ملی مقابل اروگوئه به مدت 67 دقیقه مقابل ستارگان اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت. حردانی هم در نیم فصل قبل از فولاد به استقلال آمد و گل دوم استقلال را خودش به همین تیم زد.

دیدگاهتان را بنویسید