لزوم ایجاد ظرفیت اعتباری و سرمایه گذاری برای تولید محتوا


ساعت: 15:30
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913394

امینی فر گفت: برای ترویج گفتمان انقلاب به محتوای موثر نیاز داریم و اگر نتوانیم با بهترین تفکر محتوای مرتبط در قالب های مختلف تولید کنیم ضرر خواهیم کرد بنابراین محتوا به عنوان مهمات در جنگ سایبری اولویت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; عبدالله امینی فر رئیس مرکز سایبری بسیج خراسان رضوی صبح امروز در گردهمایی گردان های سایبری بسیج تربت حیدریه با اشاره به لایه های موجود در فضای سایبری اظهار داشت: از نظر ساخت و ساز و سخت افزار، تمامی زیرساخت ها در فضای مجازی است. دفع طرف مقابل و بیشتر آن خارجی است و زیرساختی در این زمینه نداریم.

وی تصریح کرد: از نظر نرم افزاری و سیستم عامل، همه سیستم عامل ها بیگانه هستند و حتی در لایه های بعدی هم عقب هستیم، بنابراین شورش اخیر نشان داد که بسیاری از میدان ها به روی طرف مقابل باز است و دست ما خالی است. .

امینی فر با بیان اینکه در سه لایه بعدی باید عقب ماندگی را جبران کنیم و خودنمایی کنیم، گفت: می توان وارد لایه خدماتی و خدماتی و نرم افزارهای کاربردی شد و بسیجیان زیادی وارد این عرصه شده اند و به یک معنا توانایی تاثیرگذاری دارند. و نقش .

رئیس مرکز فضای مجازی بسیج خراسان رضوی، محتوا را لایه بعدی دانست و آن را مهمات جنگ سایبری دشمن خواند و گفت: بسیاری از استفاده های داخلی از فضای مجازی خلاف آداب و سنن ایرانی و اسلامی است و امروز نیاز است تولید محتوای ایرانی اسلامی و ما گرانقدر و مفتخریم.

وی افزود: برای ترویج گفتمان انقلاب به محتوای موثر نیاز داریم و اگر نتوانیم با بهترین تفکر محتوای مرتبط در قالب های مختلف تولید کنیم ضرر خواهیم کرد، بنابراین محتوا در جنگ سایبری به عنوان مهمات در اولویت است.

امینی فر گفت: سبد مصرفی نوجوانان و جوانان ایرانی بیشتر خارجی است و طرف مقابل انیمیشن و بازی می سازد.

وی افزود: در تولید محتوا نباید نگاه کلان و تشکیلاتی وجود داشته باشد بلکه باید مجامع خیریه برای تولید محتوا برای نوجوانان و جوانان ایجاد شود چرا که در این زمینه عقب هستیم، البته ظرفیت تولید در این کشور است. بسیار بالا حتی برای خارج از کشور.تولید می کند.


قوی شدن در برابر دشمن مبنای قرآنی دارد/ دشمن در دو ماه اخیر با رویکرد سردرگمی و بلاتکلیفی سعی در تغییر یا براندازی نظام داشته است.

حجت الاسلام معالمی امام جمعه تربت حیدریه در اجتماع گردان های سایبری بسیج به سخنان رهبری مبنی بر قوی شدن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تقویت جبهه حق در قرآن اساس دارد چرا که اگر ضعیف باشیم دشمن شکست خواهد خورد، بنابراین امروز دشمن او هیچ آسیبی نمی تواند بکند، یعنی ما قوی و قدرتمند هستیم

وی افزود: بیش از دو ماه است که دشمن با هدف تغییر یا براندازی نظام دست به ویرانی می زند اما امروز جمهوری اسلامی مانند خورشید بر جهان می درخشد.

معلمی گفت: به گفته بسیاری از علما و بزرگان زمان ظهور نزدیک است و باید کاری کرد که در این مدت ناامید نشویم، پس باید ثابت قدم و وفادار به راه انقلاب و ارکان انقلاب باشیم. خیمه انقلاب که ولایت و رهبری است.


قدرت رسانه و فضای مجازی باید ذهنیتی برگرفته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند

سرهنگ ناصری محد فرمانده سپاه تربت حیدریه در این گردهمایی گفت: در شرایطی که همه دنیا به دنبال جذب ایده و فکر هستند و همه به دنبال دانلود هستند، امروز شیطان رسانه می خواهد ذهن جوانان ایرانی را به خود جلب کند. از این رو قدرت رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب باید تفکر برگرفته از تفکر الهی و اسلامی را به جامعه تزریق کند.

وی افزود: وقتی فکر و اندیشه و قلم و رسانه را از ما بگیرند و مروج خودشان شوند بین دولت و مردم فاصله ایجاد می کنند.

ناصری موحد گفت: در جنگ شناختی و دورگه و همچنین در اغتشاشات اخیر همه رسانه های معاند بسیج شدند و به قرآن، پرچم مقدس جمهوری اسلامی، حجاب، عفاف و اعتقادات این مردم و مردم بی احترامی کردند. افراد مشهور و فریب خوردگان آن را تشویق کردند.

سردار تربت حیدریه گفت: امروز قدرت رسانه ای جبهه انقلاب باید با تولید محتوای خوب و مرتبط در مقابل امپراتوری رسانه ای دشمن شکل مناسبی به خود بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید