لزوم برخورد با عاملان تخریب جوجه یکروزه/ مشکل کمبود مواد اولیه دام در کمیته کشاورزی در دست بررسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله نوروزی در گفت و گو با مرصادنیوز درباره انتشار فیلم هایی از نابودی جوجه های یک روزه به بهانه کمبود مواد اولیه گفت: همه ما وظیفه داریم امنیت غذایی هموطنانمان را تامین کنیم و امیدواریم منتشر شود. این رفتار درست نیست.

وی افزود: کمیته کشاورزی و دستگاه های متولی باید در خصوص معدوم سازی جوجه های یک روزه تحقیق و با عاملان آن برخورد قاطع کنند.

نوروزی افزود: بحث کمبود مواد اولیه دام بحث جداگانه ای است و ما وظیفه داریم دغدغه تولیدکنندگان را برطرف کنیم چرا که این حق انسانی است و آنها از ما انتظار دارند.

وی گفت: ارز ترجیحی مفسده بود و باید این عملیات بزرگ انجام می شد، اما نباید شرایط به گونه ای باشد که قیمت مرغ ده هزار تنی به هزار تن برسد و عده ای به بهانه کمبود جوجه ها را بکشند. سرمایه گذاری. گاو.»؛ این اشتباه است.

عضوکمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر و معاون وزیر جهاد کشاورزی می‌گویند کمبود مواد اولیه برای دام وجود ندارد، اما برخی از دامداران معتقدند با این مشکل مواجه هستند البته این موضوع با مشکل مواجه خواهد شد. روز یکشنبه در کمیسیون کشاورزی مجلس بررسی شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: تفکر جمعی همیشه حتی در سخت ترین شرایط بر ما غالب بوده و همه ما به تامین معیشت مردم کمک کرده ایم. در واقع چه در زمان جنگ، چه در اوایل انقلاب و چه بعد از آن، همه ما برای تامین نیازهای بیمارستان ها، تجهیزات پزشکی و ماسک از ته دل مورد آزمایش و خدمت قرار گرفتیم و اکنون باید وجود داشته باشد. جهاد ملی

وی افزود: با توجه به اینکه دشمنان می خواهند برای ملت ما مشکل ایجاد کنند همه باید با افزایش تولید کمک کنیم تا از کمبودها جلوگیری کنیم در واقع باید نظام را به دهان دشمنان قسم خورده بگذاریم و این چالش ها و مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید