لزوم تدوین سند راهبردی برای حل مشکلات جوانان


ساعت: 10:13
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815658

رمضان کریمی با بیان اینکه برای حل مشکلات جوانان از جمله ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و … نیاز به تدوین سند راهبردی در خصوص مسائل جوانان با محوریت وزارت ورزش و جوانان است، گفت: در این راستا باید با هدف رفع مشکلات جوانان و نوجوانان در این زمینه اقدام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ، رمضان کریمی دوشنبه شب در جلسه ستاد جوانان نوشهر که با حضور روسای اداره ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضای فرمانداری برگزار شد. امام عصر(عج) پیش از میلاد منجی عالم بشریت با بیان اینکه مهمترین مسئله جوانان اشتغال و ازدواج است، افزودند: معرفی اجتماعی و استفاده از ظرفیت سمن ها و دانشگاه های شهرستان برای آموزش مهارت به سایرین. جوانان
کریمی تاکید کرد: برای حل مشکلات جوانان از جمله ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و … باید سند راهبردی مسائل جوانان با محوریت اداره ورزش و جوانان تدوین شود تا تغییرات اداری و سایر موضوعات به این سند که در واقع یک سند علمی و کارشناسی است باید مدام برنامه ریزی مناسبی برای حل مشکلات جوانان شکل گیرد.
معاون فرماندار نوشهر وجود و تقویت خانه جوان را برای جوانان این شهرستان ضروری دانست و گفت: خانه جوان نقش مشاوره ای دارد و با ارائه نظر و مشاوره به مسئولان شهرستان در رفع مشکلات شهرستان مفید خواهد بود.
کریمی در ادامه بر وجود سمن ها در حوزه جوانان تاکید کرد و گفت: سمن نقش بسیار مهمی در توسعه جوامع دارد و باید از این ظرفیت در شهرستان استفاده شود و نقش آنها تقویت شود.
وی در پایان از دستگاه های مسئول خواست با تعامل، همکاری و مدیریت تسهیلات نسبت به اجرای بهتر برنامه های جوانان اقدام کنند و از موازی کاری خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید