لزوم تسریع در استقرار سیستم مکانیزه مدیریت پروژه در ایمیدرو و شرکت های تابعه


ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879558

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از نگاه ویژه ایمیدرو به مدیریت پروژه و لزوم تسریع در استقرار سامانه مکانیزه مدیریت پروژه در این سازمان و شرکت های تابعه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنعت معدن ایران (ایمیدرو)، وجی‌ه‌الله جعفری در دیدار با سعید محمد، رئیس هیئت‌مدیره انجمن مدیریت پروژه‌های ایران، بر تسریع در اجرای پروژه‌ها تاکید کرد. مدیریت مکانیزه پروژه در ایمیدرو و شرکت های تابعه و پروژه های آن.

وی با اشاره به نقش مدیریت پروژه به ویژه در سازمان های دولتی ابراز امیدواری کرد با استقرار سیستم مدیریت پروژه شاهد اثرات چشمگیر آن از جمله شفافیت، ارتقای کیفیت کار، کاهش هزینه ها و اجرای صحیح کار باشیم. .

در این جلسه رئیس هیئت مدیره انجمن مدیریت پروژه ایران خاطرنشان کرد: یکی از کاستی های فعالیت اجرایی در کشور مشکل مدیریت است که منجر به زمان بر بودن و افزایش هزینه های پروژه و کمبود پروژه می شود. تولید بهینه

وی با اشاره به کم توجهی بسیاری از سازمان ها به مدیریت پروژه، از اهتمام ویژه ایمیدرو در این حوزه قدردانی کرد و گفت: فاز شناسایی، نیازها و نقشه راه برای اجرای این سامانه شناسایی و سپس پروژه طراحی و اجرای این سامانه آغاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید