لزوم توجه به اشتغال خرد در گلستان


ساعت: 14:27
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809926

معاون اقتصادی استاندار گلستان تاکید کرد؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: 47 درصد جمعیت استان را دهقان تشکیل می دهند و اشتغال خرد برای ما مهم است و باید در پایان برنامه ها به رضایت عمومی توجه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; سید محمد دهنوی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون استان گلستان گفت: اگر مشکل اقتصادی نیاز به رفع تسهیلات دارد قطعاً نباید در منطقه بیکاری داشته باشیم و نظر خود را عوض کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان ادامه داد: یک شغل خانواده را از مشکلات اجتماعی مصون می دارد و اگر از این منظر کار کنید می توانیم به مردم خدمت کنیم.

دهنوی بابیان اینکه مردم برای ما بسیار مهم هستند، افزود: مسئله انقلاب یک امر مردمی است و ما باید خدمتگزار ملت باشیم.

وی افزود: در روزهای داغ تبلیغات انتخاباتی و پس از این حادثه شاهد این بودیم که موضوع مردم و مبارزه با فساد و پیشرفت به سمت عدالت برای رئیس جمهور مهم است.

این مسئول بیان کرد: 47 درصد جمعیت استان دهقان هستند و اشتغال خرد برای ما مهم است و باید در پایان برنامه ها به رضایتمندی مردم توجه شود.

دهنوی افزود: در یک اکوسیستم باید شرح وظایف دستگاه های اجرایی را به دقت بررسی کنیم و تعهدات لازم را برای استخدام قائل شویم.

وی گفت: اگر معتقدیم باید به سمت مردم برویم باید میزان نفوذ مردم را مشخص کنیم و به تعاونی ها توجه کنیم که این موضوع مهمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید