لزوم شناسایی و معرفی منافقین با ظاهر انقلابی به نظام اداری/دشمن از فرصت مشکلات اقتصادی برای ترویج برهنگی سوء استفاده می کند.


ساعت: 16:33
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879983

حجت الاسلام رحیم آبادی به فشار اقتصادی ناشی از نفاق و نفوذ اشاره کرد و گفت: برخی منافقین امروز چهره انقلابی به خود گرفته اند که همه ما به عنوان چشم سه قوه و همه دست اندرکاران نظام باید به آن نگاه کنیم. در جستجوی کسانی که اجازه دهید این سیستم را که لایه به لایه باعث نارضایتی می شود بشناسیم و معرفی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقحجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار داشت: اگر مردم جهان به ویژه مسلمانان به سمت حاکمیت حکومت اسلامی حرکت کنند می توانند به قله های خیر برسند.

امام موقت بیرجند با اشاره به ایام حج تصریح کرد: بر اساس اسناد اسلامی، امام معصوم (ع) روح اصلی حج است و حج واقعی کسی است که در سه حوزه معرفت، ارتباط و ارتباط و ارتباط موفق شود. اجرای دستورات امام به طور جدی

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه عرفه به معنای شناخت و شناخت امام و عید قربان به معنای فداکردن همه چیز در راه اهداف عالیه امام معصوم(ع) است، افزود: حج دو وظیفه دارد، اول طواف خانه. خداوند و سپس برای کمک و خدمت امام می رسد تا دستورات را اجرا کند.

وی با اشاره به اینکه جریان نفاق متأسفانه به دنبال ایجاد یأس در بین مردم است، گفت: امروز رمی جمرات نفاق و دروغ های دشمن را برملا می کند و با دشمنان امام معصوم (ع) مقابله می کند.

خطیب جمعه بیرجند با بیان اینکه هر چقدر هم که در زمینه فهم، ارتباط و به کارگیری فرامین علمای دین موفق باشید، امادگی ظهور و حاکمیت مطلق خداوند را دارید، گفت: امروز به شدت به مفاهیم الهی نیاز داریم.

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به جنگ یکپارچه دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران افزود: در هفته موسوم به حقوق بشر ما آمریکایی هایی هستیم که دنیا را غارت کرده ایم و دست از جنایات فراوان خود بر نمی داریم و امروز ما هوشیاری بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.”

وی تصریح می کند: دشمن برای اجرای نقشه خود ما را گروگان نگیرد و رهبر انقلاب نیز در توصیه های خود تأکید می کنند: «اجازه ندهید دشمن و ضدانقلاب انقلاب شما را هویت زدایی کند و حقیقت آن را وارونه جلوه دهد. و امام را تحریف کنند».

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: افشای دروغ و نیرنگ و جنگ روانی دشمن، استفاده از سرمایه ایمان مردم برای انجام عمل صالح و جلوگیری از بن بست در کشور از دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب است.

وی به فشار اقتصادی ناشی از جریان نفاق و نفوذ اشاره کرد و تصریح کرد: برخی از منافقین امروز چهره انقلابی پیدا کرده اند که ما باید مراقب آن باشیم و همه ما به عنوان چشم قدرت های سه گانه و همه دست اندرکاران در این عرصه. نظام، باید برای خیل عظیم بندگان مخلص دعا کند. و کمک کنیم تا کسانی را که در این نظام نارضایتی می کنند شناسایی و معرفی کنیم و مسئولان بدون احساس همه این لکه هایی را که واقعاً از امت و مسئولین خدمتگزار ما نیست، قاطعانه پاک کنند.

خجت الاسلام رحیم آبادی بر حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: اما مشکل اصلی اقتصاد نیست زیرا دشمن در جریان فرهنگی از این فرصتی که ما دچار مشکلات اقتصادی هستیم و ایجاد می کنیم نهایت استفاده را می کند. برهنگی در جامعه در حالی که حجاب مثل صدها مشکل است، این قانون دیگری است و همه ما باید آن را رعایت کنیم.

وی بیان کرد: آنچه بر عهده مسئولان است باید توجه ویژه ای داشته باشند، اما عمده آن بر عهده ماست که توهین کلامی را ممنوع نکرده ایم.

امام جماعت موقت بیرجند افزود: در مرکز استان خراسان جنوبی که یکی از استان های ممنوعه مذهبی است، حجاب دیده می شود و تذکر شفاهی داده نمی شود. ما حجاب و کاشف حجاب را دشمن نمی دانیم، بلکه باید جلوی این نفی را گرفت.

وی گفت: عده ای فضای دینی استان را تخریب می کنند و یکی از وظایف این است که هرگاه فردی بدپوشش دیدید تذکر دهید.

خجت الاسلام رحیم آبادی در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: تصمیم رهبری در خصوص افزایش و تمدید اجاره بهای مسکن موجب توجه و دلسوزی بیشتر نسبت به یکدیگر است، اما بدانید همه ما در یک جامعه زندگی می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید