دشمن از برهنگی فرهنگی برای فروپاشی جوامع استفاده می کند/نمایندگی منزوی نهادها در حوزه عفاف و حجاب باید اصلاح شود.

وی افزود: قرآن در 5 مرحله نزول آیات عفاف و حجاب، با تأکید بر صفات حیا، عفاف، عفاف و حجاب، تربیت نسل توحیدی را مورد توجه قرار داده و این صفات را در صفات فضایل انسانی برشمرده است. بنابراین، ما موظفیم توصیه های کتاب دین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

عضوهیئت مدیره بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور تصریح کرد: در جوامعی که عفیفانه زندگی می کنند و موازین حجاب را رعایت می کنند و بر اساس دستورات دینی و رهنمودهای اهل بیت در راستای تحقق فرایض دینی گام برمی دارند. آل بیت (علیه السلام). در واقع مراحل کمال را بهتر طی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: دختران و پسران گام دوم و نسل جدید ما بدانند که یکی از عوامل موفقیت جمهوری اسلامی ایران تاکید بر صفات برجسته انسانی و اسلامی از جمله عفاف است.

محمد بیگی بیان کرد: بررسی تاریخ نشان می دهد که ترویج برهنگی، برهنگی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و نظریه های فروپاشی نظام خانواده چندین بار برای تضعیف جوامع مورد استفاده قرار گرفته است.

پاک زیستن عامل اصلی و زیربنایی شکوفایی و پیشرفت جوامع است

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم در کنار هم زندگی آرامی داشته باشیم، زندگی عفیفانه از ملزومات جدی و ضروری این امر است.

این مسئول ادامه داد: اسلام با برقراری فرآیند ازدواج و تشکیل خانواده و رعایت احکام محرم و نامحرم سعی در حفظ سلامت و آرامش روحی همه افراد داشته و از این رو ضمن تأمین غرایز انسان، به رشد معنوی و رشد شخصی افراد.

وی بیان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی، مردان و زنان ایرانی فارغ از جنسیت و نژاد می توانند در عرصه های علمی، اقتصادی و اجتماعی پیشرفت های ویژه ای داشته باشند و گل سرسبد فعالیت های اجتماعی باشند.

محمد بیگی تصریح کرد: حضور بانوان قهرمان ورزش و جمع کثیری از دانشمندان در رشته های مختلف پزشکی، فنی و مهندسی و علوم انسانی و خیل عظیم دانشجویان دختر ایرانی و تحصیلکردگان با تحصیلات عالی نشان می دهد که در پرتو عفاف، حجاب و عفاف. زندگی، مسیر پیشرفت را می توان از بردگی جنسی و آزار و اذیت و تهدیدهای محیطی دور کرد.

وی گفت: به جای اعتماد به نفس و سوء استفاده ابزاری از زنان می توان در پرتو اخلاق و صفات ممتاز و صفات انسانی رشد و پیشرفت علمی، اجتماعی و سیاسی را توسعه داد.

ایران اسلامی بستر مناسبی را برای رشد زنان در پرتو زندگی عفیفانه فراهم کرد

محمد بیغی خاطرنشان کرد: حضور سیاسی زنان در عرصه های مختلف از جمله مجلس و در مسئولیت های ملی به این معناست که جمهوری اسلامی ایران توانسته است در پرتو حجاب، عفاف، بستر مناسبی برای رشد دختران و زنان ایرانی فراهم کند. و زندگی پاکیزه و امیدوارم نوین اسلامی بتواند در ساختن تمدن نقش واقعی خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: بررسی عملکرد نهادها در حوزه عفاف در مجلس نشان می‌دهد که در عین حال بارقه‌های امیدی را از فعالیت‌های جدید دولت سیزدهم برای احیا و بازآفرینی روند اجرایی مصوبات 427 و 820 ایجاد می‌کند. شورای عالی انقلاب فرهنگی و سایر قوانین در زمینه حجاب و عفاف و رعایت موازین شرعی، اما این اقدامات بسیار محدود، ناکافی و منزوی بوده و پاسخگوی نیاز جامعه جوان کشور نیست.

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر اینکه پاک زیستن عامل اصلی و زیربنایی شکوفایی و پیشرفت جوامع است؛ وی تصریح کرد: همچنان نیازمند فعالیت های شبکه ای گسترده و خانواده محور در زمینه تحکیم دین، سبک زندگی اسلامی ایرانی و عفیفانه هستیم.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی همچنان فاقد تجربه موفق در زمینه برنامه ریزی راهبردی و اجرای سبک زندگی ایرانی اسلامی مطابق با گام دوم انقلاب هستند. تا کی باید شاهد افزایش طلاق، نابسامانی اخلاقی و فرزندان طلاق در کشور باشیم؟

محمدبیقی در خاتمه تصریح کرد: امروز دشمنان در جنگ و تهاجم فرهنگی توامان مبالغ هنگفتی را صرف خجالتی بودن جامعه به ویژه ملت های مسلمان می کنند تا مانع از موازین اخلاقی و پیشرفت و شکوفایی اجتماعی، اقتصادی کشور شوند. ملت ها را با منحرف کردن نسل های جدید و ادامه دادن به استکبار خودتان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید