لغو تحریم ها بدون هیچ بهانه ای برای درخواست ایران در مذاکرات برجام است

ساعت: 16:35
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789200

امام جمعه زنجان با اشاره به مطالبات جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات گفت: لغو تحریم ها عذرخواهی ما در مذاکرات بدون هیچ عذرخواهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته بزرگان با اشاره به شیوه های تقوا، توصیه کردند که به ترک محرمات توجه داشته باشیم و به وظایف خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه اسکندر که بسیاری از نقاط جهان را فتح کرده بود، دستانش را از تابوت خارج کردند، گفت: اسکندر می خواست بگوید از این دنیا چیزی نمی گیرم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه حق را با تقوا می گویند و به آن عمل می کنند، تصریح کرد: ولایت همیشه با تقوا به دنبال خیر است و کار خیر همیشه از جیب نیست.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب و برنامه انسان های متقی است، افزود: جوانان باید به تفسیر و ترجمه قرآن توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه 12 هازارد سالروز تدوین قانون اساسی است، ادامه داد: در همه کشورهای دنیا قانون اساسی وجود دارد که فارغ از هر اختلافی دلیل وحدت جامعه است.

وی با بیان اینکه خدمت به معلولان با حفظ کرامت انسانی یک اقدام دینی است، افزود: بهزیستی در استان زنجان در ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت عملکرد خوبی داشته است.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز دانشجو گفت: دانش آموزان در درک مشکلات جامعه در مقابل جامعه هستند.

وی با اشاره به جوان بودن دانشجو و مولفه های جوانی تصریح کرد: روحیه مطالبه گری در بدنه دانشجویی باید بالا باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در سال های قبل از انقلاب که در زنجان زندگی می کردم، زنجان تنها یک هنرستان داشت، ادامه داد: در سال 90 که به این استان آمدم 75 هزار طلبه در آن استان تحصیل می کردند.

وی با بیان اینکه باید در عمل ثابت کنیم که می توانیم، گفت: دشمن تلاش می کند به جامعه ما بگوید که شما نمی توانید.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: دانش آموزان پس از انقلاب در عرصه های مختلف از جمله حراست مقدس و تسخیر لانه جاسوسی خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از نهم آذرماه وارد مذاکره شده است، گفت: ما در مذاکرات قبلی به تعهدات خود عمل کرده ایم اما آنها به تعهدات خود عمل نکرده اند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه پیام ما در این مذاکرات این بود که تحریم ها برداشته شود، افزود: درخواست ما در این مذاکرات لغو تحریم ها بدون هیچ عذرخواهی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید